Skarby z rynku# 11 nowych skarbów!

skarbyzrynku

Sezon uważam za otwarty! Ostatnio narzekałem jak tylko się da, że na rynku nic nie ma i chyba to miejsce się skończyło. Wczorajsza wyprawa zmusza mnie do cofnięcia tych słów. Dlaczego? Tego dowiecie się w dalszych linijkach wpisu.

1. Figurka Kurta Cobaina ( Neca ) cena: 3 zł

Obcowanie z figurkami tej firmy jest czymś niezwykłym. Jeszcze bardziej zadowalającym doświadczeniem jest fakt znalezienia jej na rynku ( w zasadzie znalazł brat, dzięki!).

DSCN0831

2.Kamera Eye Toy (ps2) cena  3 zł

Kiedyś posiadałem srebrny model tego ustrojstwa. Czarny jest zdecydowanie lepszy i ma masywniejszą konstrukcje co sprawia, że jesteś pewnym stabilności urządzenia na półce.

DSCN0832

3. Hellboy (dvd/ pl napisy) cena 3 zł

Od jakiegoś czasu na rynku można znaleźć również filmy. Fakt, że większość to niemieckie dziwnie brzmiące nazwy nie powinien nikogo zaskakiwać, ale i również odstraszać. Znaleźć tam można choćby takie perełki, które mają już swoje lata, ale nie tracą na jakości odbioru.
DSCN0833

4. Mickey’s Wild Adventure cena: 2 zł

W środku była jeszcze jedna płyta o znajomo brzmiącej nazwie🙂 „Action Man”:) Tak więc za tą cenę warto było wziąć bez względu na stan.

DSCN0836

5.Supercross 2000 (psx) 3 zł

Świetny stan i wszystko w komplecie.:) Jak tu nie wziąć?

DSCN0837

6.Box Champions 2000 cena 3 zł

Sprać komuś twarz w starym stylu na psxie? Nie mogłem tego odpuścić.

DSCN0838

7.Railroad Tycoon II cena 3 zł

To nabyłem za sprawą znalezionego akcesorium, które jest sporym rarytasem🙂

DSCN0839

8. Mysz Sony (psx) cena 7 zł

Cholernie zaskoczony tym znaleziskiem z ceny 10 zł wytargowałem, do 7. Było nieco czyszczenia całego sprzętu, ale to akcesorium jest warte swoich starań.

DSCN08409. Kabel TV do xboxa cena 3 zł

Kabel mocno się przyda! Szukałem go od jakiegoś czasu by móc spiąć 2 swoje xboxy i powalczyć w Halo na dwóch konsolach razem z bratem:) Teraz to możliwe!

DSCN0841

SKARBY Z INNYCH ŹRÓDEŁ

10. Action Man 2 (kolejne wydanie z odcinaki serialu ) Kaufland cena 1.24 zł

Tak! Taka właśnie cena! Sprawdzałem 3 razy. Myślałem, że ceny ostatniej części Action Mana z ostatniego wpisu nic nie jest w stanie przebić. A jednak!

DSCN0834

11. Szachy DC Batman  cena 9,90 zł

Ktoś myślał, że sobie odpuszczę? Jakość wykonania oceńcie sami, ja jestem cholernie zadowolony i już zacieram ręce na Jokera.🙂

DSCN0842 DSCN0843

Do następnego!

7 responses to “Skarby z rynku# 11 nowych skarbów!

  1. Można prosić o wypaśne zdjęcia Batmana szachowego? Nigdzie jeszcze nie widziałem u siebie, ale może bym się skusił.

    „Hellboy’a” mam „naszego” – kupiłem za dyszkę w empikowej wyrpzedaży. Niemcy mieli fajniejszą okładkę.:/

Skomentuj

