Nieznośne oczekiwanie, czyli dlaczego warto nie słuchać internetu.

nieznosne oczekiwanie

Dumnie powitaliśmy wszyscy nową generacje konsol. Każdy z graczy ukradkiem przygląda się nowemu rozwojowi nadchodzących czasów i zbliża się ku podjęciu decyzji, którą konsole wybrać. Ja jednak ze spokojem stwierdzam, że nie mam takiego problemu. Wszystko za sprawą, jak ja to nazywam „opóźnienia generacyjnego”.  Gdy oczy wszystkich spoglądają w stronę przyszłości, ja spokojnie zerkam w przeszłość i przymierzam się do zakupu 3 konsol.  Mowa oczywiście o PS3, Xbox 360 i uwaga! nielubianej przez wielu Ouya (uja) ! Tak wiem, wielu internetowych narwańców krzyczy wszem i wobec, że tak konsola jest Ouyowa, ale ile tych krzykaczy miało z nią do czynienia? No właśnie pewnie niezbyt wielu. Postanowiłem sprawdzić to cudo całkiem niedługo. Oto kilka growych powodów, które mnie do tego przekonują.

1. AVP:Evolution

Tytuł wygląda całkiem ciekawie jak na taką małą i niepozorną maszynkę.  Nigdy nie byłem fanem obcego i gier z tego uniewersum. Może jednak warto to zmienić?

2. Neon Shadow

FPS to jeden z moich ulubionych gatunków. Neon Shadow prezentuje się świetnie, kontastowe kolory i dynamiczna akcja powinny wystarczyć do świetnej zabawy.

3.Meltdown

Arcadowe granie zawsze przyciąga mnie na trochę do ekranu, idealnie też na daje się na krótkie sesje przed wyjściem do pracy.  No i ładna oprawa:)

4.Elliot Quest

Ouya posiada masę tytułów sięgających grafiką do moich ulubionych czasów elektronicznej rozgrywki. A to wygląda mi na solidną platformówkę:)

5.Double Dragon Trilogy

Serio ktoś wymaga wyjaśnień!?

6.So Many Me

Nie wiem dlaczego, ale rysowane platformówki z okrągłymi postaciami chwytają mnie za serce.

7.Chrono Blade

Ta gra wygląda obłędnie, dynamicznie i aż chce się skopać kilka tyłków!

8.The Walking Dead + 400 Days

Jakoś ochy i achy mnie ominęły🙂 Podejrzewam, że powinienem to nadrobić.

9.Shadowgun

Jak to wielu już powiedziało młodszy brat Gears’ów. Chętnie sprawdzę co to warte.

10.Shuttle Rush

Staroszkolnych platformówek nigdy dość!

11.  500 gier na ouya!

Sorry, tyle było gdy zacząłem się interesować tą platformą, 850 gier gdy się na nią zdecydowałem, 925 gdy zamierzam ją kupić!

Wielu pewnie zrobi duże oczy, inni krzykną o „lepszych grach na swoich telefonach i tabletach”. Nie interesują mnie dotykowe półśrodki, wiem o istnieniu gier na te platformy sprzętowe. Mało tego! Chętnie w nie zagram za pomocą obsługi tych tytułów na Ouya!🙂 Szerszy tekst gdy będę miał już to cacko w swoich łapkach. Mam nadzieje, że tych kilka przykładów otworzyło oczy niektórym zaciekawionym tym projektem:)

4 responses to “Nieznośne oczekiwanie, czyli dlaczego warto nie słuchać internetu.

  1. powiem Ci, że PS3 też mi się wydaje niezłym rozwiązaniem, ale zostanę przy PC… to tutaj trafiają się jednak najlepsze strategie. Choć jest ich coraz mniej ;-(

    • Niestety, czasy się trochę zmieniają i mi również na pewne zmiany trudno przystać. Trzeba jednak próbować się jakoś w tym odnaleźć wyszukując dla siebie to co najlepsze:)

  2. OUYA jest faktycznie bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które nie posiadają najnowszego smartfona z 20 rdzeniowym procesorem, sryliardem GB ramu i ekranem jak deska do krojenia oraz nie mają zamiaru gnieść palców na dotykowym ekranie.
    Wszystkie dostępne ze sklepu play pozycje + te dedykowane OYUI w cenie +/- 400 zł to bardzo dobry deal. Jeśli jednak to nadal za mało, OUYA w połączeniu ze swoim kontrolerem i otwartością Androida może bardzo sprawdzić się w roli emulatora nieco starszych konsol. Dla mnie ta możliwość w połączeniu z kontrolerem są największymi atutami tej konsoli (+cena oczywiście).
    Czekam na dogłębną recenzję tej ciekawej kosteczki😉

Skomentuj

