Nadchodzi Gotham jakiego nie znamy…

gothamThe Flash, kolejny sezon Arrow i The Walking Dead to nie jedyne atrakcje, które czekają na serialowych łakomczuchów w tym roku.  Wielkimi krokami zbliża się serial o niesamowitym potencjale. Cała siła drzemie w pomyśle, który od początku wydawał mi się interesujący. Produkcja ta przedstawi nam dzieje komisarza Gordona i jego walkę ze znanymi złoczyńcami z kart komiksów z Batmanem w roli głównej. Jednak całość dziać się będzie przed rządami Mrocznego rycerza.  Trailer poniżej, a premiera pierwszego odcinka w listopadzie tego roku!

 

3 responses to “Nadchodzi Gotham jakiego nie znamy…

    • Jestem optymistycznie nastawiony. Ludy z mediów rzeczą jednogłośnie, że mieli okazję widzieć bardzo klimatyczny pierwszy odcinek. Tak więc trzeba im wierzyć:P

  1. Czy tylko ja mam złe przeczucia co do tego serialu ?
    Coś mi się zdaje że dobre uniwersum nie wystarczy by serial się wybił w górę.

Skomentuj

