SKARBY# Sporo tego… (1/2)

skarby

Dziś  z przyjemnością podzielę się z wami najnowszymi zapychaczami moich półek w pokoju. Mam poczucie, że nieco się tego zebrało:) Jest tu kilka ciekawych przedmiotów, które świetnie się prezentują lub są czymś niezwykłym biorąc pod uwagę datę powstania. Zaczynamy!

1. Peach  (2013 Mcdonald’s)

Przyznać trzeba, że to świetnie wykonana figurka. Jest jak gry od Nintendo. Niby słabe technicznie, ale ładne:)

HNI_0001

2. Postać z Skylanders (Mcdonald’s)

Kolejna figurka zakupiona w tym samym miejscu i czasie. Duża dbałość o szczegóły i śmieszna możliwość zmiany wyrazu twarzy .

3. Game Boy Printer

Tak, oto Ona! Niesamowita drukarka do konsoli Game Boy. Przez lata trwało we mnie wewnętrzne poczucie, że wciąż mi jej brakuje do poszerzenia kolekcji. Jednak dzięki bratu wpadłem w jej posiadanie.:)

HNI_0005

4.Elektroniczna gierka Tenis (Mcdonalds, Sega)

Możecie sobie myśleć, że to zwykły tenis stworzony w  zacofanej technologii. Jednak jest to wciągający twór, który swoja mechaniką potrafi przykuć na 15,30 minut:)

HNI_0004

5.Shaun White Snowboarding (ps2)

Tytuł sięgający czasów końca gier na PlayStation 2. Warto zaznaczyć, że im bliżej PS2 było bliskie pożegnania z twórcami gier, tym mocniej wyciskano z niej 7 poty. Tak jest i w tym przypadku. Gra jest bardzo ładna i całkiem grywalna.

HNI_0016

6.Guitar Hero World Tour (x360)

Teraz wielu z was zapyta, czy kupiłem już x360. W zasadzie- tak i nie.:) Śpieszę z tłumaczeniami. Otóż zaryzykowałem ostatnio i kupiłem trefną wersje konsoli Core. Nie było to jednak zbyt duże poświęcenie bowiem cały zestaw kosztował mnie mniej niż 50 zł. Jako, że konsola świeciła pięknymi czerwonymi diodkami kolega brata postanowił się jej pozbyć i dołączył do niej ten oto tytuł. Gry zawsze znajdą u mnie miejsce:)  Owego białego „mebla” też się nie pozbyłem. Jak znam życie to jeszcze się przyda:)

HNI_0015

To jeszcze nie wszystko, ale z racji ilości przedmiotów postanowiłem podzielić znaleziska na dwa wpisy!

Do następnego!

Skomentuj

