Witajcie w Gram od Rana 3.0

20

Starałem się z tym uporać szybko. Tak szybko jak to tylko możliwe:) Przed wami kolejna, trzecia odsłona bloga Gram Od Rana. Ostatnio wpisów nie pojawiało się tu zbyt wiele. Głównie z braku czasu. Jednak mimo to nie chciałbym, by wszystko poszło w niepamięć.

Poświęciłem tej stronie trochę czasu. Następnie zaprosiłem do wpisów swoją dziewczynę- Crazymilkshake i tak jakoś to ruszyło. Nigdy nie liczyłem na wielką ilość czytelników. Raz, że to o czym piszemy wcale nie rajcuje dużej publiki. A dwa, takich jak ta strona jest wiele.

Mimo to wciąż próbuje:) Nie wiem dla kogo bardziej. Niesamowitym jest to, że pod wszelkimi wpisami pojawiały się komentarze, dyskusje, a nawet stanowcze sprzeciwy na mój światopogląd i to bardzo cieszy.

Powyższe słowa mogą mieć wydźwięk pożegnalny. Są jednak zamknięciem starej ery tego bloga i rozpoczęciem nowej, lepszej i prawdziwszej.

Od pewnego czasu strona nie jest adresowana tylko i wyłącznie do fanów gier. Mówimy tu o dobrych animacjach, filmach, geekowskich artystach i masie innych rzeczy. To jednak nie zmienia faktu, że stare gry to priorytet i jedyna rzecz, o której wciąż chcę pisać.

Witam ponownie!

One response to “Witajcie w Gram od Rana 3.0

Skomentuj

