Paczka niespodzianka dla fanów gier i komiksów? Świetny pomysł!

nerdblock

Nigdy nie cierpiałem na kompleks zachodu. Nie uważam, że wszystko „tam” jest lepsze i zasługuje na uwagę lub naśladowanie. Są jednak pewne pomysły , obok których trudno jest mi przejść obojętnie. Jednym z takich pomysłów jest ta poniżej opisana idea.

Kiedy  kilka lat temu crazymilkshake opowiadała mi  o paczkach-niespodziankach z różnymi kosmetykami, nie było to nic co mnie zaskoczyło. Przyznam jednak, że przeszła mi wtedy przez głowę myśl będąca jak się okazuje myślą proroczą. Pomyślałem, że skoro kobiety kochające kosmetyki mogą dostać taką paczkę to dlaczego nie gracze, fani komiksów, czy horrorów? No i niedawno natrafiłem na kilka takich możliwości. Wszystko za sprawą filmu na arhn.eu, w którym to przedstawiona została zawartość Loot Crate – paczki przysyłanej w zamian za miesięczną subskrypcje w wysokości 13 $ plus koszty przesyłki.  Oto co można w takiej paczce znaleźć…

Niestety, jest jedno „ale” LC. Mieszkając w Polsce można zapomnieć o tym zestawie, wysyłka póki co jest niemożliwa. Pocieszę jednak wszystkich zafascynowanych tematem. Dobrą alternatywą całości jest Nerd Block z możliwością wysyłki do naszego kraju. To dokładnie te same zasady co wcześniej wspomniany zestaw. Jedyną różnicą jest możliwość wybrania jednego z 4 dostępnych pakietów, który odpowiada naszym zainteresowaniom.

Nie będę oszukiwał. Nie przeszukałem całego internetu w poszukiwaniu podobnych zestawów, ograniczyłem się do tych najpopularniejszych. Jak wam się podoba taki pomysł? A może ktoś z was miał okazje już z tego korzystać?:)

Strony:

http://www.lootcrate.com/

https://nerdblock.com/

Skomentuj

