SKARBY# Zbiór pierwszy z trzech.

skarby

Wciąż jesteśmy i nie przestajemy polować. Dziś fragment nowych zdobyczy. Zostały podzielone na to co udało nam się znaleźć i to co znaleźli dla mnie inni ( o tym w następnym wpisie). Postanowiłem podzielić się również pewną wiadomością.  Jeśli jesteś jednym z tych czytelników gramodrana, który uważa mnie za totalnego świra to potwiedzam słuszność teorii  z całą stanowczością. O tym jednak na samym końcu notki:)

Ostatni wspólny wypad na rynek nie zapowiadał tak niezwykłych znalezisk. Dopadliśmy 2 dobre płyty z muzyką i figurkę pewnej postaci z animacji jaką mieliśmy okazję oglądać, ale za nic nie pamiętam jak się nazywała. Ktoś pomoże?

CENY:

2 PŁYTY I FIGURKA: 7 zł

HNI_0089

Potem było już tylko lepiej.  Na kolejnym stoisku czekały na nas świetne skarby. Adapter kart pamięci do przegrywania save’ów z ps2 na ps3 ( można też przerabiać dzięki niemu kartę pamięci tak by odpalała homebrew),  GTA Double Pack będący ekskluzywnym wydaniem wyłącznie na konsole Billa, a także kolejny tytuł na PSX Porsche Challenge.

CENY:

GTA DP i PORSCHE PSX : 12,50 zł

ADAPTER: 5 zł

To jednak nie wszystko!  Jak wiadomo lumpeksy to jedne z lepszych miejsc pozyskiwania świetnych rzeczy. Po udanych łowach na rynku dojrzałem figurkę kapitana Ameryki.  Po krótkim namyśle, owa figurka została zakupiona przez Crazymilkshake za całą złotówkę! Za co jeszcze raz bardzo dziękuje!

HNI_0077

Jeśli zastanawiacie się do czego odnosiły się słowa wstępu dotyczące mojej niepoczytalności oto odpowiedź! W związku z moim postanowieniem wejścia w tym roku w erę HD zmieniłem swój mały TV lcd na nieco większy. Ten jednak strasznie „kaleczył” moje  ulubione starsze gry. Postanowiłem więc sprawić sobie w pokoju drugi, stary telewizor, który idealnie sprawdza się do tego typu zastosowań.  Tak wiem…:)

HNI_0051

To tyle na dziś! A już jutro zapraszam na kolejną porcję nowych zdobyczy!

2 responses to “SKARBY# Zbiór pierwszy z trzech.

Skomentuj

