Short dla tęskniących za nowymi produkcjami z Batmanem.

75aniversary short

Tęsknicie za nowymi animacjami od DC? Beware the Batman umiera śmiercią naturalną i ciężko powiedzieć kiedy można spodziewać się dalszych losów tej opowieści. Szkoda tylko, że w momencie gdy całość okazuje się mimo wszelkim wątpliwościom całkiem dobra. Nadchodzący „Son of Batman” odwiedzi nas dopiero w maju i jakoś tak czas wydaje się nieco dłużyć. Jednak mam coś co Wam pomoże. Oto Najnowsza krótkometrażówka od Bruce’a Timm’a! 3 minuty, których z pewnością nie będziecie żałować. Zapraszam!

2 responses to “Short dla tęskniących za nowymi produkcjami z Batmanem.

  1. Właśnie się zastanawiałem co z tym działem i taka miła niespodzianka. Chciałem zobaczyć tą animację, ale jakoś nie wpadłem na to, aby poszukać jej na YT (wstyd się przyznać). Co do samej animacji to wspaniała. Świetny klimat, piękna animacja i zaskakujący koniec. Jedyna jej wada to 3 min trwania. Wielkie dzięki!

Skomentuj

