SKARBY# DVD, komiksy i Tiger Electronics

skarbyzrynku

Ostatnimi czasy nie bywamy na rynku. Nie! To nie oznacza porzucenia tego miejsca. Co by nie mówić tamten rok przyniósł masę skarbów, które tworzyły tą kategorie i powodowały duże liczby odwiedzin.  Trudno więc byłoby się od tak rozstać z tym miejscem. Oto kolejne skarby ( z czego jeden rynkowy). Zapraszam!

1.ActionMan DVD (Tesco, 2,50 pln)

Dobrze wydane pieniądze:) Warto zobaczyć jak kiedyś robiono animacje. Kto wie? Może napisze o tym coś więcej.

DSCN0828

2. Mini konsola elektroniczna Tiger Electronics  ( Rynek, 2 zł)

O tej firmie słyszałem wiele.  Rynek pozwolił mi nie tylko słyszeć, ale i obcować nieco z ich produktem. Wykonanie jest na zadowalającym poziomie i nikt z was by nie powiedział, że to 1996 rok.

12 001

3.Gra o Tron Powieść Graficzna Tom 1 (Tesco, 10 zł)

Nie oglądałem i nie czytałem  Gry o Tron .  Skłoniła mnie niska cena za ponad 170 dobrze narysowanych stron. Jestem w połowie i czyta się ciężko przez chaotyczny system narracji. Masa postaci, o których nie mam pojęcia itp. Prawda jest taka, że czuć brak pomyślunku o osobach sięgających po ten tytuł i nie mających o tym świecie pojęcia. Dotrwam do końca, ale czuję, że po owy komiks sięgnę tylko raz.

12 002

4.THORGAL -ZDRADZONA CZARODZIEJKA (Empik, 10 zł)

Thorgala czytałem będąc dzieckiem. Zdobyłem je wtedy ukradkiem zabierając je swojemu wujkowi.  Dorwanie ładnego wydania w cenie 10 zł z pewnością zachęciło mnie do przypomnienia sobie tych chwil. Zapewne inne wydatki (choćby gry:P ) nie pozwolą mi na zebranie całości, ale pierwszy w zupełności mi póki co wystarczy.

12 003

 

 

 

 

One response to “SKARBY# DVD, komiksy i Tiger Electronics

Skomentuj

