Jaskinie graczy

grstopka

Witajcie w to sobotnie popołudnie. Dziś chciałem przedstawić kilka fajnie urządzonych game roomów. Jak zawsze urzekają mnie stare konsole lub masa sprzętu do grania. Pomysł na wpis jest nie przypadkowy. Już za jakiś czas przyjdzie i pora na kilka zaktualizowanych fotek mojego pokoju gracza:)  Nie jest on może tak zapierający dech w piersi, ale jestem z niego niesamowicie dumny i wciąż powiększam swoją kolekcje. Tymczasem zapraszam!

1.Prawie jak w sklepie

Game & Watch, Game Boye, stacjonarki i masa innych rzeczy w bardzo gustownym ułożeniu.

1

2.Nintendo „ołtarzyk”

Za wielkie logo na środku jestem w stanie wybaczyć nawet tą wielką firankę. Do tego masa klasycznych gier, Snes ntsc, Robo do Nesa dumnie stojący na telewizorze. Z przyjemnością ograłbym przy tym stanowisku kilka plansz klasycznego Mario.

2

3.Skoro już o Nintendo

Genialna ekspozycja konsol i tytułów na dane konsole:) Świetnie wkomponowany telewizor. Nie mam się do czego przyczepić.

3

4.Ściana płaczu…

Bo chce się płakać, że sam nie mam tylu gier, które dumnie mogłyby zająć całą ścianę. W tle pod tv można zobaczyć kilka fajnych skarbów takich jak Nes Top Loader i inne ciekawe eksponaty.

4

5. Salon gracza

Jedni posiadają wielkie biblioteki książek, które dumnie zdobią ich salony. Dlaczego więc w przypadku graczy miałoby być inaczej?:)

5

6.Minimalizm?

Podświetlane półki, kilka konsol, telewizor, a pod nim 3 monitory. Czasem nie trzeba wiele,by pomieszczenie robiło wrażenie.

6

Jak wam się podoba?:) Może podeślecie zdjęcia swoich pomieszczeń, w których gracie? 

One response to “Jaskinie graczy

Skomentuj

