Skarby świąteczne, czyli jak dobrze nie dostawać skarpetek.

 

swieta

Święta, święta i po świętach… Słyszałem to setki razy jeszcze nim na dobre się zaczęły, a teraz pozostało mi potwierdzić to znane powiedzenie. Na szczęście po tych miłych chwilach spędzonych z bliskimi pozostały również pamiątki i właśnie o nich jest dzisiejszy wpis, który powinien dać wam jasno do zrozumienia, że urlop od Gram Od Rana dobiegł końca.

1.Marvelowa Encyklopedia.

Przez cały miesiąc Crazymilkshake wmawiała mi, że moim prezentem na gwiazdkę będzie maszynka do golenia, jakieś kosmetyki itp. Jakie było moje zdziwienie gdy otworzyłem paczkę. Kto wie? Może wkrótce napisze o tym kilka słów więcej.

dsi 004

2. Nintendo DSi 

To zdecydowanie grudzień pod znakiem Nintendo. Najpierw w łapki wpadło Wii Mini, a teraz to:) Świetna sprawa i kolejna przenośna konsola do kolekcji. Prezent od rodziców:) Dzięki!

dsi 001

To tyle na dziś:) Dzięki za uwagę i podzielcie się w komentarzach, czy ktoś też trafił w wasze skryte marzenia zostawiając podarunek pod świątecznym drzewkiem. Do następnego!

 

6 responses to “Skarby świąteczne, czyli jak dobrze nie dostawać skarpetek.

  1. A ja właśnie ucieszyłem się ze skarpetek, jeszcze tylko piżamy zabrakło. Ale to mi oszczędza kupowania tych rzeczy samodzielnie, co jest strasznie nudne🙂
    Z innych rzeczy „Inferno” Dana Browna i klawiatura to tableta. Ogólnie fajnie.

    • No fakt:P Nie należy to do najciekawszych zajęć. Najważniejsze, że wszystkie te podarunki sprawiły Ci radość i uważasz je za trafione:) Zresztą. Najważniejsze to spędzić ten czas z bliskimi:)

    • Już teraz mogę Ci powiedzieć, że warto. Bardzo dobrze dobrane ilustracje i zajęcie się tymi mniej znanymi bohaterami i złoczyńcami. Ogólnie już wiem, że często do tego zajrzę ,by rozwiać wątpliwości. Gdyby tak dostać jeszcze taką encyklopedie z DC🙂

Skomentuj

