SKARBY Z RYNKU# Kto zjada ostatki…

skarbyzrynku

Koniec roku nie przyniesie zapewne już nic rewolucyjnego na naszym blogowym rynku. Lepiej więc obejść go szybko i czym prędzej udać się na zupę pomidorową za 4 zł. Wszak „dobra jak u mamy” i nie ma to jak coś ciepłego w mroźne poranki. Cieszy mnie fakt, że mimo tej ogólnej posuchy wciąż są powody, by dodać kolejny wpis z tej kategorii.Zapraszam!

PS. Zdjęcia wyjątkowo kalkulatorem za co przepraszam:)

1.PIKACHU 

Oto mikołajkowy prezent od brata. Nie czuje większej potrzeby posiadania kolekcji tych Nintendowych stworków, ale czy ktoś pogardziłby tym najbardziej znanym Pokemonem?

xxxx 002

2. Kolejna figurka z fast-fooda cena: 1 zł

Postać z animacji „Atlantyda”. Wziąłem chłopa bo dobrze mu z oczu patrzy:)

xxxx 003

3. Trzeci w kolekcji Mario ( Najmniejszy) ok. 1,50 zł

Znaleziony w lumpeksie  obok rynku wraz z nr. 4 (podlazłem do półki z pluszakami za namową Crazymilkshake. dzięki!).  Tego gościa nigdy dość.

xxxx 004

4.YOSHI! ok. 1,50 zł

Kiedyś już miałem okazje go kupić. Na szczęście udało się nadrobić zaległości i tak oto mam już kolejną postać ze świata N.

xxxx 008

Mam nadzieje, że nie zawiodłem:) Do następnego wpisu!

One response to “SKARBY Z RYNKU# Kto zjada ostatki…

Skomentuj

