Dobry powód, by polubić fast foody dla wszystkich fanów wąsatego hydraulika!

mcdonald

Jeżeli  należycie do tytułowej grupy to mam dla was dobrą wiadomość. W sieciowej restauracji McDonald’s do każdego zestawu Happy Meal dodawane są figurki z postaciami z uniwersum wielkiego N. Gdy wczoraj dostałem tą informacje od Jaskiera (Blog warty uwagi) podskoczyłem na fotelu z wrażenia. Po pierwsze jestem zdumiony taką decyzją, bo przecież Nintendo w Polsce oficjalnie nie istnieje.Po drugie ostatnio rzuciłem stwierdzeniem, że zabawki w sieciach fast foodów są nudne i gorsze od tych dodawanych dawniej. Być może to dobry wyjątek od reguły?

A i jeszcze jedno:

Blog http://www.gramodrana.wordpress.com nie jest powiązany z żadną wspomnianą we wpisach firmą i organizacją. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakość produktów danych firm, nie zajmujemy się dystrybucją, nie otrzymujemy od tych firm wynagrodzenia. Głównym powodem wpisów o takim charakterze jest informowanie odbiorców bloga o przedmiotach mogących wzbudzić ich zainteresowanie.

Jeżeli uważacie, że taka informacja jest zbędna to uwierzcie mi:) Też się zdziwiłem, ale nie jest.

5 responses to “Dobry powód, by polubić fast foody dla wszystkich fanów wąsatego hydraulika!

Skomentuj

