KINOgramodrana# Fantastyczna czwórka- Inwazja Skroli

kino

Witajcie w kolejnym wpisie nowej wersji kina gramodrana! Dziś spotkamy się z niezwykłą ekipą fantastycznej czwórki. Dlaczego taki wybór? Świetna czołówka i ciekawe historie. Słyszałem wiele opinii o animacjach z ich udziałem. Wiele niesłusznych. Jak dla mnie bomba! Zresztą przekonajcie się sami:) Miłego odbioru! Nie ukrywam, że kolejny raz liczę na wasze komentarze:)

2 responses to “KINOgramodrana# Fantastyczna czwórka- Inwazja Skroli

  1. Oglądałam wszystko wieczorami przed snem jakieś 12 lat temu, X-MnN, Hulk, Fantastyczna czwórka, a najbardziej Spidermana, kilka razy, więc niczym mnie nie zdziwisz😀 Marvel kiedyś to było coś, a Jetix, jeszcze wcześniej Fox Kids było najlepsze!

Skomentuj

