KINOgramodrana# X-MEN: Animated Noc Stażników

kino

Kino Gramodrana zmienia formułę. Spokojnie! Proszę się nie stresować, bowiem teraz czeka na was jeszcze większa doza zabawy. Jak to będzie wyglądało teraz? W tym miejscu, co czwartek jak to było do tej pory, przynajmniej z założenia.  Pojawiać się będą odcinki klasycznych seriali z superbohaterami w polskiej wersji językowej (Spider-Man, Batman, X-men, Fantastyczna Czwórka i inne) zamiast pełnometrażowych anglojęzycznych animacji.   Co sądzicie o nowym pomyśle?

PRZED WAMI X- MEN Z DWOMA PIERWSZYMI ODCINKAMI SERIALU. 

 Noc Strażników 1/2

LINK DO PLAYERA (FULL SCREEN)

Noc Strażników 2/2
LINK DO PLAYERA (FULL SCREEN)

5 responses to “KINOgramodrana# X-MEN: Animated Noc Stażników

  1. Patrząc na opening przypomniałam sobie jak strasznie, strasznie chciałabym zobaczyć Rouge w wersji fabularnej taką jak ją pamiętam z serialu. W filmie zrobili z nią beznadziejną, beznamiętną pipkę, która nic nie umie zrobić… WHY? No i oczywiście Gambit… Mój ulubiony Gambit w filmie to jakaś totalna popierdółka, a jego oczy? Nie licząc już faktu totalnego pomieszania chronologii… Za serial dzięki:), ale raczej nie obejrzę, bo pamiętam je wszystkie na pamięć, lekko licząc z 10 razy obejrzałam je wszystkie na FoxKidsie, potem na Jetixie, potem jeszcze oglądałam z mężem na kreskówkach.pl… Wydaje mi się, że wolę pełnometrażówki:), ale dzięki za przywołanie sentymentu. Akurat dzisiaj znajomy na fejsie wrzucił, ze jego dziewczyna myślała, że Sabertooth był RYBĄ Wolverina:), na co mój mąż rzekł, że cieszy się, że ma żone, która zna świat marvela xD…

    • Właśnie dlatego będę „jeździł” po serialach tak, by każdy znalazł coś dla siebie przynajmniej co jakiś czas. Tym bardziej, że animacje odcinkowe zgrabnie radzą sobie z „nowym widzem” i nie wymagają znajomości chronologicznych wydarzeń. Dzięki za dobre słowo!

  2. Tak bardzo cieszę się, że wreszcie zagościli tu X-Meni. Uwielbiałam tę kreskówkę i obejrzałam prawdopodobnie wszystkie wyemitowane w Polsce odcinki (gdy nie byłam w domu rodzice musieli nagrywać mi je na wideo). I zgadzam się bardzo z zarzutami PuszArt co do filmów. Również czekałam na wierniejsze odwzorowanie klasycznych X-Menów. Natomiast muszę przyznać, że nadchodzący film napawa mnie nadzieją na trochę lepsze kino o mutantach ^^ Więcej X-Menów! (Może czwarty sezon X-Men evolution, który nigdy nie został wyemitowany na CN? :D)

Skomentuj

