SKARBY Z RYNKU# Bo skarby są w każdym mieście…

skarbyzrynku

Dziś krótko i treściwie. Ostatnie sobotnie eskapady przestały być samotnymi wyprawami za sprawą crazymilkshake, dzięki której łatwiej mi przełknąć, że nic nie kupiłem na rynku w danym dniu. Na szczęście z pomocą przychodzą inne „miejscówki” i jak się okazuje inni kolekcjonerzy. Zaczynamy!

1. WildC.A.T.S 2/98 CENA:3 zł

Pierwsze kilka stron doprowadzało mnie do szewskiej pasji. Nie znam tego świata wcale, a rzucanie imionami w niezrozumiały sposób wcale mi tego nie ułatwiło. Z początku również  nie przemawiały do mnie kobiety zmieniające się w dzikie bestie z zarostem na twarzy. Było jeszcze trochę różnych części WildC.A.T.S w miejscu gdzie je kupiliśmy. W związku z tym na pewno możecie się spodziewać kolejnych zdjęć zeszytów na łamach Gram Od Rana.

skarb 3

SPAWN 6/97 Cena 3zł

Nigdy nie miałem okazji poznać tego gościa bliżej i czuje się teraz jak gość, który mieszkał całe życie pod kamieniem. Rewelacja! Wciąga i z przyjemnością poznam resztę.

skarb 1

To tyle jeśli chodzi o sobotę. Pora na prezent, który otrzymałem od niejakiego Turtles_Kolektora z PFC. Kawał grania i gry w świetnym stanie znalezione w jego miejscach poszukiwań. (Jeszcze raz dzięki!)

IRON MAN (NDS)

Gra mająca wielki potencjał. fajną grafikę, dźwięk i jedną wkurzającą rzecz, strzelanie za pomocą dotyku wpakowane na siłę , podczas gdy większość klawiszy pozostaje nie wykorzystana.

skarb 2

SUPER MARIO DS (NDS) 

Port gry ( choć nie do końca) Super Mario 64 na nintenod 64. Tytuł startowy na konsolkę nintendo DS. MARIO! To łykam w każdej postaci.

skarb 4

Wonder Boy (Game Gear)

To już moja druga gra na tą konsolkę. Odrobina samozaparcia, 6 paluszków i można grać. W dodatku plastikowy case oryginalny o SEGI.

skarb 5

To już wszystko! Do następnego wpisu!

Skomentuj

