SKARBY Z RYNKU# Jest w tym małe oszustwo…

skarbyzrynku

Dzisiejszy wpis jest drogi. Głównie ze względu na to , że owe skarby nie zostały zakupione tam gdzie zwykle, a podczas wyprawy z crazymilkshake do „wielkiego miasta” . Nie byłbym jednak sobą nie pokazując wam cóż nowego trafiło w moje łapki. Zapraszam!

1. Resistance:Retribution

Jedna z lepszych gier na psp. Miodność rozgrywki, świetna grafika i klimat wprost wylewają się z ekranu. Polowałem na nią w dobrej cenie i udało się🙂

Cena: 15 zł

nowe 0032.The Flinstones

Barwna platformówka będąca prezentem od brata. Zdobyta na rynku ( przecież bez powodu nie można było użyć tytułu wpisu). Gry na mega drive i master system mają piękne pudełka i manuale.  Uwielbiam! Jaki widać, tu wszystko jest w świetnym stanie. Nic, tylko grać!

Cena: 6 zł 

3. DJ HERO (PS2)

Wszystkie gadżety do konsol „wsysam” w ciemno. O tym zestawie myślałem już dawno. Nastał czas zakupu i w żaden sposób nie jestem zawiedziony. Za bezprzewodowy kontroler, grę i box zapłaciłem rozsądne pieniądze.

cena: 60 zł

nowe 005

Jak wam się podobają nowe zdobycze? 

Skomentuj

