Top 10, jako gracz musisz to znać!!!

No witam!

Dziś temat, w którym na pewno się odnajdziecie, ponieważ każdy z was grał chociaż w jedną z tych gier. Może przypomnę komuś dzieciństwo, miłe chwilę albo te złe, gdy nie dało się przejść jakiegoś poziomu. Przechodząc już do meritum, przedstawię wam top 10 kultowych i dziwnych gier, które moim zdaniem gracz powinien znać, a nawet raz zagrać😀. (Kolejność tu nie ma znaczenia)

1.Na pierwszy rzut idzie, może się to wydać śmieszne, bo to gra na komórkę, ale gra standard w tamtych czasach, jest to słynny wąż. Oj przebojów z nim miałam, cegiełka mamy wieczorami zawsze była zajęta, wręcz „biłyśmy” się o nią. Kurde czy dziecko w tych czasach jarałoby się zwykłą kreską zbierającą pikselowe kwadraciki?

2

2. Pamiętam jak z bratem czekaliśmy na tatę  wieczorami i na konsolkę do tetrisa, oj dużo ich miałam, ciągle wymieniałam baterię, a kiedy przestała działać jedna, namawiałam na drugą. Niekończąca się opowieść😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3.Tu chyba nie muszę nic pisać to po prostu klasyk, to tak jak to, że trawa jest zielona, a ser jest w tostach😀

gaming-super-mario-bros-3

4. Każdego pewnie wkurzał śmiech tego psa, przecież nikt nie lubi jak się z niego śmieją jak coś mu nie wychodzi, a ten pies to robił. Tak, tak to słynne pegasusowe kaczki! Ach jak to denerwowało, a zarazem wciągało.

duck_hunt

5. No któż nie zna filmu jak i gry Mortal Kombat, playstation było zawsze rozgrzane do czerwoności razem z padem jak słyszałam „Come over here” albo „Finish him „.

6

6. Nawet jeśli nie lubicie piłki nożnej, to i tak graliście przynajmniej raz w tą wersję nesowej Fifki. (Brazylia zawsze spoko)

sb

7. Jak już jesteśmy przy sporcie to NBA też było standardem w graniu z bratem (Chicago Bulls :D)

nba-live-2002-psx-5022

8. Wyścigi, może niekoniecznie te co wybrałam, ale wyścigi i rywalizacja wzięte razem to coś co lubię, dlatego w topie musiało się to znaleźć, bo przecież gracze kochają rywalizować!

7

9. Jak się marzyło o psie i gdy rodzice powiedzieli : „nie” to ze łzami w oczach szło się do pokoju bawić dalej, dlatego też powstało Tamagotchi😀. Eureka!  Ile ja musiałam namawiać na kupno tego maleństwa, dlatego, że nie było to kiedyś takie tanie. W końcu miałam je w łapkach i nosiłam je ze sobą wszędzie nawet do szkoły, ukrywając przed nauczycielami ( nie raz chcieli mi je zabrać, bo zbyt często było głodne). Budziło mnie w nocy, ale to nic, wciąż chciałam następne, nawet miałam Teletubisia haha. Kto miał Tamagotchi?

tamaorig_2474626b

10. W wakacje zawsze jeździ się nad morze albo w góry, tam zawsze są salony gier (<3) i cymbergajeeeeee!!!!! Coś co my tygryski lubimy ( Misiek zawsze dostaję w bambosze :D) 2 zł ,a radochy co nie miara!

02

I co jakieś wspomnienia są?

12 responses to “Top 10, jako gracz musisz to znać!!!

  1. Wszystko zaliczone😛
    Ale u mnie jak zwykle lista by wyglądała inaczej🙂
    Brakuje tu takich tytułów jak
    -Sabre Team [Prekursor Rainbow Six]
    -Sensible World of Soccer
    -Deus EX😛

  2. snejk… hehe… grywało się na wielu komórkach😉. Później na pierwszym moim erricksonie, takim z górnej półki (a zarazem pierwszym moim telefonie w ogóle) miałem już klondike (pasjansa). Wszyscy non stop pożyczali ode mnie komórkę, nawet nauczyciele w liceum na klasówkach pogrywali sobie na moim sprzęcie ;-D

    a Mortal Kombat to tylko MK2 na pc – ile tysięcy godzin sie przy tym spędziło… w szkole, w domu… wszędzie😉. Do dzis pamiętam niektóre z ciosów L-L-LP to była bodajże jajecznica Cage’a😉

    • Też bym ci kradła komórkę i grała w pasjansa zawsze to szybciej czas leci😀 Nauczyciele tylko udają poważnych i dorosłych, a jak przychodzi co do czego to wiesz.😀

      Mortal Kombat taaak, ja zawsze wybierałam Molocha chociaż był słaby albo Goro to były czasy😀

Skomentuj

