SKARBY Z RYNKU# 22,5 kg dźwigane po to by wam to pokazać.

skarbyzrynku

Mówienie o tym, że po raz kolejny jestem zaskoczony tym co można znaleźć na rynku przechodzi w pewną tradycję. Skończmy z tym. Na rynku można znaleźć absolutnie wszystko i bardzo dobrze! Zapraszam!

1. Lego Star Wars (bliżej nie określony pojazd) cena: 2 zł

Worki foliowe i pudełka zawsze mnie ciekawią, na tyle by zajrzeć do środka. Wziąłem więc pierwszy lepszy, a tam Lego. W sumie czemu nie? Tak oto na parapecie stoi pojazd zmontowany z klocków, które kupiłem. Nie jestem pewny, czy tak powinien wyglądać, ale i tak cieszy oko.

2.Dr. X i HE-MAN Cena: 3 zł

Każde takie figurki biorę w ciemno. Powoli jeden z regałów się zapełnia i przyznać muszę, że  z tymi różnymi postaciami jest całkiem kolorowo.

3.WCW: MAYHEM (psx) cena:4 zł

To akurat wynik sobotniej wycieczki brata na rynek. Jeszcze nie sprawdzona, ale stan idealny! Zdobyte w rozliczeniu:) Nie pytajcie😀

4. Tytułowy przedmiot… 22, 5 kg żywej wagi… Przed wami eMac g4! Cena: 12 zł . Tak właśnie tyle:)

Celowe pytanie „ile za ten monitor?” spłodziło cenę 40 zł, następnie 30, bo nie wiem czy działa, 20 bo muszę to dodźwigać do domu, 12 bo tyle mam i nawet jak będzie nie sprawny to go nie będę chciał zwrócić ( tak z niektórymi rzeczami tak można, jak sprzedawca ogarnięty.) Umordowany w boju od dźwigania wróciłem i odpaliłem owy komputer. Mac os X leopard na pokładzie, 700 mhz PowerPc i 1 gb ram. Zastanawiacie się jak to się użytkuje w 2013 roku? Zapewne powstanie dłuższa odpowiedź na to pytanie.

Aż wszystko na dziś!  Zaskoczeni?:)

8 responses to “SKARBY Z RYNKU# 22,5 kg dźwigane po to by wam to pokazać.

    • Liczyłem na to, że odpowiesz znając twoje zacięcie w tym temacie. Rozgarnięcie jest. Z tym, że mały target ludzi, którzy by mu to kupili w tym miejscu.:) Oni też zresztą kupują to za śmieszną kase i każdy ma zarobek. 🙂

Skomentuj

