NIEDZIELNAnotka# Kto mi zabroni wieczorem?

niedzielna

Po niedzieli zapewne wszyscy oczekujecie poniedziałku. Jeśli jednak jeszcze nie śpicie, bądź czytacie to dnia następnego to nie pozostaje mi nic innego jak po raz kolejny zaprosić was na dawkę ciekawych znalezisk jakie uzbierały się przez cały tydzień.

1.Trochę prywaty

Powyższy filmik przedstawia mój nowy nabytek, który jest jednocześnie prezentem od crazymilkshake. Jeszcze raz dziękuje! Świetnie wygląda na półce (zdjęcia wkrótce…)

2. Kolejne propozycje plakatów dla fana retro gier.

W internecie takich ilustracji jest tysiące. Jest więc co pokazywać. Jeśli znaleźliście coś równie ciekawego, bądź  przebijającego te razem wzięte to piszcie w komentarzach!

3. Każdy lubi stare reklamy. Prawda?

Ja też. Dlatego nie zawaham się pokazać tych, które napatoczyły mi się w tym tygodniu pod myszkę.

4. Pixel Art na papierze? Czemu nie!?

Trochę bazgrania po kartkach papieru w kratkę, a jaki efekt. Trzeba przyznać, że trzeba mieć talent.

To wszystko i aż wszystko! Skarby z rynku coraz bliżej i już nie mogę się doczekać by się podzielić co tam znalazłem! 

Miłego nadchodzącego tygodnia i trzymajcie się nieprzerwanie nas odwiedzając!

One response to “NIEDZIELNAnotka# Kto mi zabroni wieczorem?

Skomentuj

