NIEDZIELNAnotka# Ta o wszystkim i o niczym

niedzielna

Dziś w to niedzielne popołudnie zabiorę was nigdzie indziej jak tylko do magazynu pełnego filmów i filmików. Znajdziecie tu trochę nieobiektywnych ekscytacji, a także kilka ciekawych materiałów, które mogliście znać, ale o nich zapomnieć. Zaczynamy!

Nintendo 2ds

Jedni uważają ten twór za coś brzydkiego i nie wartego uwagi, inni zaś twierdzą, że to świetny pomysł ( w tym ja) bo to zupełnie inne podejście do dwóch ekranów. Przed wami filmik prezentujący ową konsolę. Podoba wam się?

Wii U umiera

To tak często powtarzane sformułowanie, że jeszcze trochę i będę w stanie w to uwierzyć. Na szczęście ktoś jednak czuwa nad tym by wpojenie tego twierdzenia do naszych głów nie było takie łatwe.  Oto zbiór istniejących, a także nadchodzących gier na obecną stacjonarną generacje Wii U.

Robo LEGO Avengers, Batman, Joker i inni?

Dokładnie taka seria powstała i bez problemu możliwa do kupienia choćby w Tesco i innych sklepach choćby zabawkarskich. Oto reklamy. Przyznam szczerze, że nie jest to coś co urywa mi głowę. Jednak nie można odmówić tego, że na pewno znajdą się zwolennicy tej serii.

Dreamcast nie umiera nigdy

I są na to dowody! Poniższy trailer przedstawia tegoroczne pudełkowe wydanie gry na ten właśnie makaronowy system. Widać w nim duuuuuużo pracy. Bardzo się cieszę, że takie projekty powstają i wciąż mogą zadowalać licznych posiadaczy retro konsol.

Klipy w retro stylu wciąż rzucają na kolana.

Przypomnieć o tym może znany kawałek Move Your Feet. Nie czytać, oglądać z uśmiechem na ustach!

Do następnego wpisu!

6 responses to “NIEDZIELNAnotka# Ta o wszystkim i o niczym

  1. Moim zdaniem 2DS to jest bardzo dobry pomysł. Faktycznie, wyglądem może nie porywa, ale funkcjonalnością już na pewno. Po 1 brak 3D jest jak dla mnie plusem, chociażby z tego względu, że noszę okulary (jakie to stereotypowe), mam słabszy wzrok i 3D tylko niepotrzebnie by moje oczyska męczyło. Po 2, mój DS lite, którego kupiłem używanego, miał wyłamany zawias, co wynikało tylko i wyłącznie z nieudolności poprzedniego właściciela a mi szarpało nerwy podczas grania. W 2DS ten problem został rozwiązany, i jestem pewien że konsolka przeżyłaby nawet bliskie spotkanie z dzieckiem. Po 3, cena. Cóż więcej dodawać. Powoli przymierzałem się do kupna 3DSa, ale gdy Ninny zapowiedziało 2DSa, byłem pewien że to właśnie ta konsolka zamieszka pod moim dachem, nie wiem tylko kiedy. W skrócie : tak, podoba mi się😀

    • Zawiasy w dsach to odwieczna bolączka. Pierwsze serie Ds lite padały same z siebie .Wiem co mówię bo niestety miałem przyjemność oddania na gwarancje swojego lajta, a użytkowany był należycie:P Na szczęście po tamtej naprawie śladu nie ma i wszystkie moje dsy mają się dobrze. I jedno i drugie rozwiązanie jest dla mnie świetnym pomysłem. Zresztą, marud w kierunku hardware Nintendo nie brakuje:D Jednak całość weryfikuje rynek dość jednoznacznie.

    • Niestety wiadomo nakład jest nie taki jak każdy posiadacz tego sprzętu by chciał, ale spokojnie ktoś raz do roku podejmuje wyzwanie i pisze na ten sprzęt. Wszystko za sprawą tego, że DC jest programowalny w bardzo podobny sposób co Windows CE (znawcą nie jestem, coś mogłem pomieszać:D)

Skomentuj

