NIEDZIELNA NOTKA# Mamy wrzesień, ale warto już teraz pomyśleć o przyszłym roku.

niedzielna

Kacper Chlebowicz – student Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych daje nam świetny powód by zacząć myśleć o 2014 roku za sprawą swojej pracy zaliczeniowej. Projekt ten to kalendarz przedstawiający różne przedmioty bliskie sercu każdego gracza i fana retro sprzętu. Całość chętnie zobaczyłbym u siebie na ścianie w wersji drukowanej. Jak wam się podoba?

Profil autora kalendarza

źródło

14 responses to “NIEDZIELNA NOTKA# Mamy wrzesień, ale warto już teraz pomyśleć o przyszłym roku.

      • Tak, religijny😉
        Jestem Świadkiem Jehowy, my co dzień czytamy Biblię i staramy się żyć zgodnie z nią… i nie widzimy w tym powodu do wstydu czy „obciachu”, dla nas to powód do dumy.

      • Ittaj nie obieraj tego jako atak, ale chciałbym byś zakończył poruszanie tematu wiary w komentarzach. Raz, że jest to dla każdego człowieka temat osobisty. Dwa to blog o grach, komiksach i innych rzeczach, które z wiarą nie mają zbyt wiele wspólnego. Nikt nie stara się ciebie dyskredytować bo każdy jest tu mile widziany niezależnie od przekonań itp.

      • W takim razie „Tak”.
        Wiesz, ja zanim zadam tego typu pytanie, mam taki fetysz, że lubię przedtem sprawdzić bloga danej osoby, bo one jednak dużo o nas mówią;)
        @Gramodrana
        Jasne, to twój blog i ty tu rządzisz, inna sprawa że w tym kraju jest wolność wyznania i wolność słowa, ale u Ciebie to chyba nie obowiązuje;)

      • Ok,ok,ok musiałam to przeczytać z trzy razy, żeby do mnie dotarło to co napisałeś. Od razu mówię jesteśmy innej wiary niż ty, to już wiesz. Każdy wierzy w to co chcę. Chciałam wszystko obrócić w żart, ale się nie udało. Wyszło na to, że ci co nie są twojego wyznania są źli, tylko, że my nie nakłaniamy ludzi do naszej wiary, Bóg dla nas jest jak powietrze nie widzę go, ale czuje. Nie muszę czytać Biblii jak lektury co noc, by w niego wierzyć i czuć się dobrą osobą. Hindusi, Buddyści, ateiści itd., są i ok, wierzą w co tam chcą, albo nie wierzą nie obchodzi mnie to, ja wiem jaka jestem i czuje się wolna, a nie od czegoś uzależniona. Ty też rób i wierz w co chcesz, ale pozostaw to dla siebie. Poznając człowieka nie zadaje mu pytania na wejściu jakiej jest wiary, bo mi to wisi. Jeśli jest dla mnie dobry, to co ma do tego wiara. Tak uważacie nas za złych, bo myślimy inaczej, a myślcie co chcecie🙂 i nie odbieraj tego jako atak.

Skomentuj

