Skarby z rynku# Te z pokemonowymi stemplami i animacją od DC.

skarbyzrynku

Czasem ogólna radość bywa motywacją:) Jednak nie o tym . Dwa wpisy w ciągu jednego dnia? Czemu nie? Tym bardziej, że warto podzielić się nowymi niecodziennymi trofeami. Zobaczcie sami!

1. Pokemonowe stemplowe figurki:)

Czasami czujesz, że coś jest fajne i nie możesz przejść obok obojętnie.  Pierwsze 150 pokemonów swego czasu znałem na pamięć. Uwielbiałem polsatowe seanse i są tym co kojarzy mi się z jedną z najlepiej sprzedających się marek Nintendo.  Nie lubisz Pokemonów? Zapraszam dalej:)

IMG_0073

2. DC universe Zielona Latarnia: Pierwszy lot

To nie zakup z rynku, a podarunek od kolegi. Jemu się nie podobała i ogólnie nie przepada za takimi klimatami. Na szczęście dla mnie! Zdobycz genialna i na pewno to animacja, którą warto obejrzeć. Nie urywa głowy,ale warto choćby ze względów poznawczych historii zielonej latarni.

IMG_0075

3. THEME HOSPITAL (PC)

Gra dzieciństwa. Świetna animacja i założenie prowadzenia szpitala nie do końca normalnego. Po więcej odsyłam do internetu🙂

IMG_0074

4.SILENT HILL 2 (PS2) choć w zasadzie nie do końca.

Piękne wydanie i niska cena. To skłoniło mnie do sięgnięcia po te pudełko. Otworzyłem i jedyne co znalazłem to „making of” na płycie. Samej gry nie było. 3 zł to cena warta takiego materiału. Co zrobię bez gry? Zapewniam was, że ta zapewne się znajdzie prędzej, czy później:) Ja poczekam…

IMG_0076

To już wszystko. Warto wspomnieć jeszcze  o ciekawym zjawisku. Dziś natknąłem się na sega rally na sega saturn (niestety same pudełko.) To pozwala mi mieć nadzieje, że kiedyś Saturn tam trafi. Warto też pomyśleć nad zakupem kolejnej konsoli . Wszystko zależy od przyszłości i finansów. Do tego przyda się kolejna półka lub regał. Bo nie jestem zwolennikiem trzymania zdobyczy w szafkach i pudłach.

Trzymajcie się:) Mam nadzieje, że wciąż was zaskakuje nowymi skarbami:)

 

32 responses to “Skarby z rynku# Te z pokemonowymi stemplami i animacją od DC.

  1. Paczyłem ten film o Zielonej Latarni. Niezgorszy, ale ten, w którym opowiadał różne historie z tego uniwersum o wiele przyjemniejszy.

    Jak sobie radzisz z kurzem?

  2. Panowie, panowie, panowie…CLIN do szyb + ręcznik papierowy, spokój z kurzem na pół roku. Wiem co mówię.😀 Tysiące figurek nie mogą się mylić😛 A Theme Hospital rządził i rządzi nadal! Powinni zrobić nową wersję, zresztą tak samo jak Dungeon Keeper!

      • Macham nim bez obaw 20 letnie figurki, wartości co najmniej trabanta więc bez obaw.😀
        CLIN jest zatwierdzonym przez Kosmiczne i Tajne Towarzystwo Kolekcjonerów, oficjalnym środkiem czyszczącym😀

  3. Meble Ci powycierał? To z czego Wy macie te meble😀 Od 10 lat używam Clinu i jeszcze ani razu w historii niczego mi nie zniszczył a czyszczę nim figurki, okładki komiksów, konsole, gierki, półki a nawet o dziwo okna!😀

  4. w THospital pogrywało się trochę😉. Stare, dobre czasy… w ogóle zresztą Themy to była fajna seria. Najbardziej lubiłem chyba Theme Park.

    • Chyba theme hospital to była jedna jedyna gra , która mnie oczarowała jeśli chodzi o ten gatunek w tamtych czasach i w, którą śmiało grałem na playstation nie czując, że wcale się nie nadaje na tą platformę sprzętową:)

  5. Co do czyszczenia to najlepsza jest ircha, nie jest to może najtańsze, ale nic tego nie przebije. Najpierw płyn do szyb, przetrzeć zwykłą ścierką, a potem irchą, jak to zwykł mawiać mój tata – „lśni się jak psu jajka” ;D

    • A to nie zetrze jakiejś warstwy plastiku? Nie rysuje powierzchni?:) Wiem, stosuje się to do przecierki okularów. Ale wiadomo jak to jest każde podłoże ma swoje prawa:p

      • Kiedyś pracowałem w biurowcu klasy A, który spełniał te wszelkie ISO odnośnie czystości (co pół roku kontrole z Niemiec co by dostać certyfikat) tam Panie sprzątaczki używały tego do co dziennego przecierania szyb od paluchów. Jednak można tego używać na każdej powierzchni. Super czyści i nic nie rysuje, w końcu to co naturalne od Boga, bez modyfikacji niedoskonałych ludzi, jest najlepsze, a ircha to wyprawiona cienka skóra owcza (bądź innych zwierząt)
        Z innych tematów, to pisałem kiedyś Ci, że poluje na Maca G5 i że chciałbym upolować leżak magazynowy. Leżaka G5 nie upolowałem, ale udało mi się trafić takowego Maca Mini G4 (1.33 GHz, 1 Gb Ram, Radek 9200) i MorphOS 3.2 śmiga na nim aż miło (czego o dołączonym OSX 10.4.11 już powiedzieć niestety nie można;)
        http://postimg.org/image/mcpz3vsrd/
        Amigowe wspomnienia odżyły.

Skomentuj

