Ciuchland Marvel!!!

 

ciuchlandHej!

Dziś kolejny ciuchland tym razem Marvel z Reserved, niestety trochę się spóźniłam, ponieważ po kolekcji zostały ostatki, możliwe, że gdzieś się znajdą pojedyncze rzeczy, na pewno jest jeszcze kolekcja dziecięca, ale to chyba mało ważne ( i tak będzie w galerii).

Kolekcja zawierała koszulki, piżamy, bieliznę męską jak i dziecięcą. (tu jeszcze są czapki i torby- torba jest nawet ok – są dwie wielkości)

Zapraszam do galerii:

Jeszcze są dwie super koszulki męskie w reserved (na pewno jeszcze są), lecz nie związane z Marvelem.

Mam nadzieje, że się spodobało, wiem dziwna pora dodania notki, ale nie mogę spać😀.

Pa.

4 responses to “Ciuchland Marvel!!!

    • Oj to się trochę, nawet bardzo spóźniłam, ale może ktoś się natknie na jakieś ostatki, bo ja na dziale dziecięcym byłam, więc myślałam, że i na męskim też będą jeszcze.

Skomentuj

