Skarby z rynku# Nowe godziny grania:)

skarbyzrynku

Kiedy nie widać mojej aktywności od kilku dni to nie znaczy, że kolekcja się nie rozrasta:) Rynki i podobne miejsca istnieją dalej, a ja i moi bliscy wciąż szukamy nowych skarbów w niskich cenach. Zapraszam was na kolejny przegląd nowych, moim zdaniem świetnych rzeczy:)

Zaczęło się od niedzielnego wypadu na giełdę. Nie było mi dane pojechać, ale nic straconego.Na miejscu pojawiła się delegacja (w postaci brata) i oto co przywiozła z tej podróży:

1.ENTER THE MATRIX (XBOX)

Gra, która nakłoniła brata do krótkich posiedzeń przy konsoli. To się zdarza rzadko, nawet bardzo. W związku z tym po ukończeniu innych tytułów zapewne zabiorę się czym prędzej za tą pozycje.

IMG_0007

2. SOUL CALIBRUR 2 (xbox)

Nie trzeba tego tłumaczyć. Jedna z lepszych bijatyk na świecie, w dodatku każda platforma dostała swoją postać. Gamecube (Link), xbox (Spawn) i (Heihachi) ps2. Gdybym natknął się na te z ps2 i gcn w niskiej cenie pewnie trudno byłoby się oprzeć.:)

IMG_0008

3.Najmocniejsza rzecz zdobyczy! F-ZERO GX (GCN)

Trafienie na taki rarytas na rynku to poważnie mocne zaskoczenie. Jeżeli nie wiesz czym jest f-zero to śpieszę wyjaśniać. To futurystyczne wyścigi będące grą bardzo podobną do Wipeout (psx,psp…). Jest szybko, dynamicznie i z pazurem! WARTO!

IMG_0005

To tyle i aż tyle:) Jak widać po raz kolejny widzicie, że można i , że warto szukać tam gdzie się nie spodziewacie znaleźć takich rzeczy! Do następnego wpisu:)

8 responses to “Skarby z rynku# Nowe godziny grania:)

  1. F-ZeroGX nie jest jak Wipeout, to Wipeouta pożera na śniadanie! I pisze to dawny fan Sony i PSX. Jednak co dziś dla mnie najgorsze (bo nie mam obecnie GaCka) to jedyna gra z GC, która tnie się na moim lapku pod Dolphinem…;( zazdrość jest w Biblii potępiana, więc napiszę tylko, że też bym chciał;))

      • Te GaCki za stówaka to szmelc totalny, lepiej tą stówę zjeść;)
        Aktualnie zbieram na PowerMaca G5 dla MorphOS (duchowego spadkobiercy AmigaOS) a że w kasce to ja niestety nie pływam, na nic więcej w chwili obecnej niestety nie uzbieram;)

      • o Przepraszam, ja za swojego pierwszego gacka dałem 80 zł i 20 z przesyłĸą:P Działa do dziś, a odpalałem na nim mocno skatowane gry ( poprzedni właściciel nie wiedział co to pudełka). Słusznie:P G5 i G4 to świetny sprzęt!

      • Ja kupiłem kiedyś GC za około 100zł na prezent dla kumpla, na zdjęciach wyglądał super, a jak kurier przywiózł paczkę, to zacząłem się zastanawiać czy aby na pewno nie będzie wstydem to kompuś prezentować;)
        Tak samo kupiłem kiedyś pierwszego Xboxa za 120zł z UK, to samo co wyżej. Od tamtej pory staram się wyszukiwać „leżaki magazynowe”, jeśli o stary sprzęt idzie, wolę zapłacić więcej a mieć sprzęt na lata. Jakiś czas temu kupiłem Xboxa z Niemiec za 80zł, bez kartonu ale nie używany, normalnie nówka. Po uruchomieniu i rozgrzaniu „śmierdział jeszcze nowością”;) wiem, głupie określenie, ale myślę że znasz zapach nowego sprzętu gdy go uruchamiasz zaraz po wyjęciu z kartonu, z czasem ten zapach przemija. Tak czy inaczej – Na coś takiego warto wydać kasę i czegoś takiego staram się wyszukiwać.
        A co do G4, G5 to wiem doskonale, miałem kiedyś iMaca G5, najlepszy komp z jakim obcowałem (o nowych Macach już tego nie powiem, po śmierci Jobbsa robią szmelc) teraz poluje na konkretny model PowerMaca (A1047) bo tylko na nim można odpalić MorphOS. Jak byś gdzieś widział na tych twoich rynkach, to daj znać;)

Skomentuj

