KINOgramodrana# Superman/Shazam!: The Return of Black Adam

Witajcie,

Tak wiem:) Ten kto czekał na dzisiejszy odcinek , czekać musiał długo. Jednak jest! Jednakże bez stopki jakich ostatnio wiele we wpisach ( pojawi się po naprawieniu komputera). Ta animacja jest jedną z moich ulubionych. Mocne zawroty akcji i coś takiego co sprawia, że chce się więcej. Niestety na YT nie udało mi się znaleźć żadnej rozsądnej wersji. No, ale nie samym youtube człowiek żyje! Film dostępny pod tymi linkami!

LINK 1

LINK 2

Ps. Spokojnie:) Brak tekstów z mojej strony nie oznacza porzucenia tego bloga:) Jak tylko uporam się z technicznymi sprawami to skrobnę kilka zdań i pokaże znajdźki, które mogą was zainteresować:) O to byście o nas pamiętali dba również Crazymilkshake ze swoimi batmanowymi i ciuchlandowymi wpisami! Trzymajcie się!

4 responses to “KINOgramodrana# Superman/Shazam!: The Return of Black Adam

  1. Wow, kawał fajnej animacji! Bardzo mi się podoba kreska i sama historia. Wcześniej nie znałem postaci Kapitana Marvela zbyt dobrze, teraz już wiem nieco więcej! Podobało mi się!
    Ps. pierwszy link jest w chili pisania tych słów dead.

  2. Podczas oglądania okazało się, że już widziałem tą animację, ale nie przeszkodziło mi to, aby zobaczyć ją jeszcze raz. Dzięki i czekam na kolejną odsłonę.

Skomentuj

