Ciuchland !!!!! Pacman!!!!!!

ciuchland

Jak widać ciuchland dziś😀, trochę urozmaiciłam go, ponieważ znalazłam wiele świetnych rzeczy związanych z Pacmanem, bo o nim mowa.

Jest super pacmanowa półka, zegar, a nawet samochód itd. Są oczywiście ubrania i chętnie, niektóre z nich umieściłabym w swojej szafie ;p.

Zapraszam do oglądania i oceniania !

7 responses to “Ciuchland !!!!! Pacman!!!!!!

  1. Widziałem na żywca tshirt, z ogromną postacią Mario i szczerze powiedziawszy, wygląda po prostu nerdowsko🙂 Choć sam graczem jestem, to noszenie ciuchów-gadżetów uznaję za niepotrzebne stawanie się częścią kampanii reklamowej danej firmy. Chociaż, tshirty z Dragon Age’a były super😛

    • A ja na to nie patrzę w ten sposób, oczywiście nie mam tony ubrań i gadżetów growych, po prostu lubię ubrania, dlatego mogę to połączyć ;p Wszystko to część jakiejś kampanii ;p pijać energy drinka z logo Man of steel piłam, bo mi bardzo smakowało, nosząc bluzę z mario nie czuje się nerdowsko ;p

Skomentuj

