SKARBY Z RYNKU: Te z figurkami i Nintendowską matą…

skarbyzrynku

Witajcie,

Nowych skarbów na blogu dawno nie było. Jednak przez ten czas nie próżnowałem i nie przepuściłem żadnej okazji! W związku z tym mam przyjemność pokazać wam nowości jakie udało mi się zdobyć ,w jak zwykle kosmicznie niskich kwotach:)

Zapraszam!

1. Donkey Kong (Kellogg’s 1997) i spider-man (burger-king 2009)

Figurki leżały pośród zabawek z kinder niespodzianek. NIe są to duże figurki max. 8 cm, ale nie sposób było ich nie wziąć za kwotę nie przekraczającą złotówki🙂  Obie znalazły już nową właścicielkę- crazymilkshake obiecała, że będzie o nie dbać:P

Obrazskarby 001

2. Figurka z serii Gargoyles (bvtv 1995)

Figurka na podstawie bajki o tym samym tytule, która ogólnie jest świetna. Znak czasu jednak zabrał jej skrzydła przez co całość traci nieco na stabilności. Cena? Wraz w zestawie z kolejnymi figurkami 4 zł.

Obrazskarby 002

3. RockSteady (playmates, 1992)

Możecie kojarzyć tą postać z TMNT. Ta figurka to chyba najlepszy figurkowy nabytek z tych łowów. Dlaczego? Już pokazuje:D

Obrazskarby 004Obrazskarby 003

Tak, To ta sama figurka. Jej możliwość to wyciągana głowa, ręce i broń z zewnątrz całej figurki. Więcej zdjęć na stronie kolektora http://kolektor.npx.pl/photogallery.php?photo_id=242

4.Shrek mówiący po …. niemiecku 

Obrazskarby 005

Pierwsza część tej animacji była czymś co lubiłem. Dalsze to tylko próba powielenia sukcesu.  Za 1 zł taka figurka wydaje mi się świetnym zakupem, mimo iż crazymilkshake rzekła ” ze shrekiem przesadziłeś! „. Niestety  figurka miała do czynienia z jakąś małą artystką, która postanowiła zrobić z niej małą zieloną księżniczkę:D

5. Pilot do PlayStation 2 ( sony)

Obrazskarby 006

Niech nie zwiedzie was powyższy zalew figurek, o grach i konsolach nie zapomniałem i to wciąż moje największe hobbystyczne zamiłowanie:) Co do pilota to działa i jest kompatybilny z moją ps2 slim. Fat niestety nie posiada portu podczerwieni ( dodawany do zestawu w pudełku z pilotem). Cena? 2 zł

6. Gitara doGuitar Hero  (ps2)

Obrazskarby 007

Zdobyta poprzez zamianę za pada od x360 który to wpadł w moje posiadanie jakiś czas temu. Jestem bardzo zadowolony z tej zamiany, bowiem takie akcesoria sprawiają mi wielką radochę:P

6.Mata do DDR: Mario Mix ( Gamecube)

Obrazskarby 008

„Ile ta cerata?”- Takie pytanie zadałem, patrząc na matę do gamecube z niedowierzaniem. Cena 5 zł. Zdecydowanie warto, bo raczej to akcesorium dość trudno dostępne w naszym kraju.

Jak wam się podobają kolejne skarby z rynku? 

5 responses to “SKARBY Z RYNKU: Te z figurkami i Nintendowską matą…

  1. Shrek był dodawany do zestawów Happy Meal jakieś pięć lat temu. Przy okazji premiery trzeciej części. Mam takiego, ale chyba nie mówi nic konkretnego, tylko wydaje jakieś ryki.

    To mogło być nawet dawniej.

    Google twierdzi, że sześć lat temu.

    • Na nodze widnieje rok 2007 i faktycznie to mcdonald’s:D Mam poczucie, że to co kiedyś oferowano dzieciakom w tych zestawach pod względem zabawek, znacznie przewyższa dzisiejsze standardy.

      • Nie pamiętam, kiedy ostatnio raz byłem w tej, powiedzmy, jadłodajni. Ale faktycznie, zabawki wtedy były strasznie słabe, kiedyś było pod tym względem o wiele lepiej.

Skomentuj

