Ciuchland!!!! POWER RANGERS!!!!

ciuchland

Hej!

Jak widzicie powstała nowa odsłona naszego bloga, mój dział powstał od stóp do głów zrobiony przez nas, no dobra w większości przez my boyfriend i mamy nadzieje, że się spodoba . Dziś jak już wiadomo kolejny ciuchland z kultowymi Power Rangersami, mimo iż to ciuchland to zapraszam również do chwalenia się kto oglądał, a może i grał. Ja osobiście tylko oglądałam i chciałam być zielonym wojownikiem, a potem białym, bo wydał mi się mocniejszy i miał długie włosy ;D. A wy?

Zapraszam!

A na koniec mały wojownik:

101675_01_Lg

11 responses to “Ciuchland!!!! POWER RANGERS!!!!

Skomentuj

