O tym, czego warto posłuchać, a nie jest muzyką.

podcastowy

Od jakiegoś czasu trudno mi znaleźć oazę spokoju i to „coś” w muzyce.  Jednak to nie oznacza, że nie słucham nic.  Wbrew przeciwnie. Ostatnimi czasy przesłuchuje masę podcastów i zdążyłem już wybrać swoich ulubionych rozmówców w formacie mp3. Jeżeli więc tak jak ja, mielibyście ochotę na coś w stylu audycji radiowych to zapraszam na mój mini przegląd.

1.Forumogadka

Dostępna TUTAJ

Sposób narracji i prowadzenia rozmowy strasznie zachęca i powoduje uśmiech na twarzy słuchacza. Zwłaszcza wtedy, gdy rozmowa, którą bezsilnie próbują utrzymać na dobrym torze mocno schodzi z określonej ścieżki. Podcasty dzięki temu stają się ponadczasowe, tak więc jeśli masz ochotę na więcej po jednej forumogadce to bez problemu możesz sięgnąć po wcześniejsze.

2.D-Serious.pl Podcast

Dostępne TUTAJ

Tak, to strona traktująca o mojej ulubionej firmie. Trudno więc oczekiwać, że owe podcasty będą prowadzone przez kogoś innego jak właśnie fanów Nintendo. Polecam choćby ze względu na to, że można dowiedzieć się czegoś nowego, czego na stronie d-serious.pl np. nie znajdziecie. Podcasty są ciekawe, mocno humorystyczne, jednak wymagające przyzwyczajenia słuchacza.

3.Rozgrywka

Dostępne TUTAJ

Nic nie poradzę, że darze sympatią rozmowy przepełnione humorem i tendencją do zbaczania poza ramy danego podcastu. Przyznać też trzeba, że ekipa Niezgranych nie zna słowa czas. Ostatni ich podcast trwał bowiem 2 godziny i 41 minut. Mimo tej długości nie sposób się było nudzić.

Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że to nie jedyne growe podcasty, że masa osób zna wyżej wymienione miejsca i może nie odkryłem Ameryki. Jeśli jednak nie korzystasz z takich udogodnień różnych portali to najwyższy czas zacząć lub spróbować:) Ja zazwyczaj słucham takich rzeczy w drodze na słuchawkach. Jednak jestem przekonany, że nie tylko w takiej formie te „rozmowy w mp3” mogą się sprawdzić.

Jeżeli znacie podcasty, które są warte uwagi to napiszcie w komentarzach z krótkim uzasadnieniem:)!

Miłego popołudnia.

9 responses to “O tym, czego warto posłuchać, a nie jest muzyką.

      • W sumie nie znam ich na tyle, by zrobić jakieś zestawienie w stylu „najlepsze podcasty”, ale może kiedyś zrobię jakiś wpis gdzie opiszę te, których osobiście słucham i polecam. Podcasty audio nie są zwykle specjalnie popularne w porównaniu do innych form przekazu, dlatego zawsze warto je wspierać.

  1. Moi znajomi prowadzą bardzo fajnego, jednak dosyć specyficznego poda o grach – http://dspodcast.pl/ Mam nadzieję, że to nie będzie w złym guście, jeśli tutaj ich polecę🙂 Dwie gry które tam uwielbiane są kultem MGS oraz Mass Effect. Jeśli je lubicie, znajdziecie wspólny język🙂.

  2. posłuchałem, niezłe (tylko fragmenty zaliczyłem). Ogólnie, podcasty to chyba nie dla mnie… do audiobooków też nie przywykłem nigdy. I jestem typem człowieka który żyje przy wyłączonym radiu😉

Skomentuj

