Co zrobić z wolnym, sobotnim popołudniem? Zbudować figurkę! (UPDATE)

marcus-cubeecraft8-788902

Oto w te sobotnie południe przychodzę do was z pomysłem, który na pewno wam się spodoba. Co to za pomysł? Jeżeli posiadasz w domu drukarkę i kilka sztywnych kartek + nożyczki to polecam ci stworzyć coś co może stać się twoim ulubionym zajęciem, czymś co może ozdobić twój salon, pokój, mieszkanie i przez długi czas powodować pytania wśród znajomych ” to z papieru? Sam/a zrobiłe/aś?”. Znalazłem tą stronę jakieś 2 lata temu i szukając ciekawego sobotniego tematu postanowiłem podzielić się właśnie tym znaleziskiem. Zabawa jest przednia! Zapraszam na stronę poniżej by pobrać jeden z licznych szablonów i zabrać się do manualnych robót! Miłego weekendu!  Jeśli spróbujecie swoich sił to mam nadzieję , że zechcecie podzielić się zdjęciami swoich ludzików!

www.cubeecraft.com

Jestem zaszczycony, że komuś spodobał się pomysł i postanowił się z nim zmierzyć! Oto rezultaty! (firecatcher5). Czy jeszcze ktoś chętny podjąć weekendowe wyzwanie?:D

12 responses to “Co zrobić z wolnym, sobotnim popołudniem? Zbudować figurkę! (UPDATE)

  1. Oficjalnie ogłaszam iż zabiję Cię. Nakarmiłeś moją nerwicę, ale moim zdaniem warto było, jestem taki dumny z klocka, który zajął zaszczytne miejsce obok głośnika😀 Żeby było śmieszniej nagrałem timelapse mojego… „budowania” xD Wpadnij jutro żeby się pośmiać.

Skomentuj

