Pobieżne zdjęcia mojej kolekcji

Korzystając z  ciepełka za oknem skorzystaliśmy (ja i crazymilkshake) z okazji i przeprowadziliśmy w moim game roomie remont. W związku z tym że teraz można już pokazać go światu , na dole znajdziecie pobieżne zdjęcia mojej growej kolekcji. Brakuje jeszcze trochę na tych zdjęciach.  Jednak póki co, ciekawi mojej kolekcji na pewno zostaną choć trochę zaspokojeni.:)

Miłego oglądania.

25 responses to “Pobieżne zdjęcia mojej kolekcji

  1. Jezus powiedział „proście a będzie wam dane…” – ile w tym prawdy😉
    Dzięki za foty… widzisz przez moją ciekawość odremontowaliście sobie pokój ;D

      • Jak najbardziej foty bardzo fajne, a tym bardziej kolekcja – wstaw jeszcze tylko fotę tej twojej dziewczyny, która cierpliwie to twoje kolekcjonowanie znosi🙂
        Chciałbym zobaczyć jak takie wyglądają, może też się za taką rozejrzę😀

      • Buhaha😛 Może kiedyś pokarzemy się światu oboje:P Wiem jednak, że niektórym ludziom łatwiej się utożsamiać z czyimiś poglądami nie widząc tej drugiej osoby. Niektórym wygląd może przeszkadzać:P Ten blog to jedna wielka niewiadoma:P🙂 Tak więc nigdy nic nie jesteśmy sami w stanie przewidzieć:) Gdybym jednak miał napisać jakie cechy taka cierpliwa osóbka jak Ona musiała by mieć to na pewno komentarz byłby zbyt długi i wyszedł by z tego wpis.:)

      • Co do kolekcji to w przyszłości pochwale się jeszcze tym co jest na półce z grami i innymi okołogrowymi rzeczami:) Na pewno tam też znajdziesz coś co nacieszy oko. Zdjęcia te były zrobione dość spontanicznie, a zrobienie zdjęcia każdej mojej grze nieco zajmuje choć i tak mam poczucie, że ta kolekcja to maluśko.:)

    • Powiem inaczej, toleruje:D Nie uważam w żadną stronę skrajnie, że tamte gry i konsole były lepsze i na odwrót. Póki co kolekcjonuje starsze:D Taka miłość:P A x360 i PS3 nie uciekną:P

  2. Już widzę moją matkę, która wpada i mówi: „o matko, po co ci cały ten szmelc? Po co to zbierasz? Jak tylko wyjdziesz z domu wszystko do śmietnika! BUAHAHAA”… A kolekcja wygląda dla mnie świetnie, szczególnie jeśli chodzi o przenośne konsole;)

    • Mam takie szczęście, że u mnie to kwestia wsparcia ze strony bliskich mi osób:P Także na zrozumienie narzekać nie mogę:) Dzięki za słowa uznania!

      • chodziło mi o kolekcję gramodrana, która jest na zdjęciach😀 Ale widzisz ten porządek na regałach i pod telewizorem?! Dla mnie to nowość bo nie umiem okiełznać bałaganu🙂

      • Kable przy takiej ilości konsol to utrapienie:D Wszystko sfotografowane przed podłączeniem:P Potem wygląda już nieco inaczej. Jednak co do ustawienia itp to zawsze jest tak jak na zdjęciach. Jak mój ojciec mawia „jak w muzeum.”

      • chylę czoła!🙂 a z kablami wiadomo, podobno nawet pozostawione same sobie w pudełku potrafią się dodatkowo plątać.

  3. Mój drogi, czy mi się wydaje, bo mężowi właśnie pokazywałam Twoją kolekcję, zauważył że masz 3DS’a D:! Czyż to prawda jest? Po ile gry? Czy planujesz zakup generacji X i Z poksów? Mój szwagier tak płacze za nią… Powiedz mi jak się sprawuje i jak to wygląda piniężnie z grami na niego no i z dostępnością?
    Bo bym sobie kupiła tak strasznie… Jak kupowałam DSLite (Red) to zostało mi ledwo co na jedzenie xD do końca miesiąca… Myślisz, na przykład że wersja XL robi dużą różnice?

    Ach… 3DSie… D:!

    • 3ds pojawi się w przyszłości i na pewno się o tym dowiecie:) To co widać na zdjęciach to dsi xl, reszta to ds classic blue, pink i ds lite. Co do różnicy to jest ogromna, warto jednak zaznaczyć ,że do wersji xl nie dodają ładowarki:( (głupi pomysł, że każdy kto kupi xl ma już starego 3dsa)

  4. Urocza i schludna kolekcja. Trochę mnie smuci, że dużo czasu minie, zanim będę w stanie pozwolić sobie przestrzennie na trzymanie swojej kolekcji „przy sobie”, a także na jej powiększanie:/

Skomentuj

