Kilka figurek , które chętnie widziałbym na „Półce Chwały” + POPRAWKA

Nim zacznę ten mały przegląd to dla mniej zorientowanych śpieszę z wyjaśnieniem czym jest półka chwały.

Półka Chwały – Półka, regał będący/a w moim odczuciu powodem do dumy ze względu na zawartość, która się na niej znajduje.

Skoro wyjaśniliśmy to i owo to myślę, że możemy zaczynać odliczanie! Zestaw ten jest kompletnie subiektywny i został wybrany ze strony aliensgroup.pl ( wbrew pozorom nie lokuje marki ). Jak na polski sklep prezentują sobą wysoki poziom i jeżeli ktoś ma do zostawienia troszkę pieniędzy w zamian za (jak mawia moja mama ) „durnostojki” to warto zajrzeć choćby by pomarzyć jak ja:) Zaczynamy! (cen nie podaje z racji tego, że marzenia cen nie znają)

11.GORDON FREEMAN

Postać kultowa dla każdego gracza. W dodatku wykonanie figurki na fotografiach prezentuje się zacnie. Ładna podstawka i oddanie szczegółów powoduje że owa postać mogła by znaleźć się tam gdzie jej miejsce.

004506-01

10. BATMAN

Mina ” Chcę skopać ci tyłek” i  armor  powodują, że chciałbym to mieć.  W tej notce jeszcze kilkoro z ekipy DC COMICS.

batman

9.CROW

Zaskoczeni? Myślę, że w pewnym stopniu. Tak się składa, że po obejrzeniu pierwszej części filmu pokochałem tą postać. Klimat filmu niczym z Batmana Burton’a. Kruk jest jak połączenie superbohatera z nieobliczalnością Jokera. Czego chcieć więcej? Może tylko równie dobrych kolejnych części.

crow

8.EARTHWORM JIM

Nie ma co być takim mrocznym i poważnym! Dlaczego ten robaczek? Świetna w moim odczuciu kreskówka z dzieciństwa i równie dobra gra. Gość mnie rozbrajał i nie obraziłbym się gdyby pojawiła się jakaś nowa odsłona z tym zacnym JIM’EM.

earthworm

7.HARLEY QUEEN

Figurka zdecydowanie warta uwagi. Wybór raczej uzasadniony i czy trzeba to w ogóle tłumaczyć? Gdyby jednak ktoś był ciekaw to kojarzy mi się z bliską osobą.

harley

6.BARBARIAN HULK

Nic nie poradzę, ale lubię nieobliczalne i psychopatyczne postacie. Kim jest Hulk wyjaśniać nie trzeba. Czy taki barbarian pojawił się w jakiejś animacji Marvela?

hulk barbarian

5.JOKER

Ten z Injustice to jeden z bardziej psychopatycznych Jokerów. Pomijając tego z dark knight returns. Dlaczego akurat ta znalazła się w tym zestawieniu? To ruchoma figurka:) Nie, nie zamierzam się nią bawić. Chodzi o dowolne ustawienie pozy na półce😀

joker

4.Punisher

Figurka zacna z racji oryginalnego stroju i poważnego wyglądu. Dobra podstawka i odwzorowanie postaci powodują że przypominam sobie moją potężną zajawkę na tego bohatera. Co do filmów. Obie części mi się podobały (nie bijcie!).Poprawiam się i bije w pierś. Zdaje sobie sprawę z tego że są 3 części Punishera. Niestety najstarszej póki co nie widziałem:)

punisher

3.MASTER CHIEF

Jestem uraczony obiema dobrymi częściami. Nic więc dziwnego że z chęcią przywitał bym tego gościa z otwartymi rękami. Widać że jest to nie ten sam poziom wykonania co powyżej, ale cena jest adekwatna.

master

2.Snake 

Jestem fanem MGS. Może nie jakimś wielkim ,ale jednak.  Co skłoniło mnie ku tej figurce? Strój, wykonanie i ilość akcesoriów.
mgs snake

1.RAIDEN

Uzasadnienie jak wyżej. Raidena poważnie da się lubić i nie rozumiem tej nienawiści wielu fanów serii. Być może nieco mangowy wygląd tej figurki mógłby nie pasować do reszty. Jednakże taka armia figurek z pewnością świetnie by się prezentowała.

raiden mgs

Jak wam się podoba takie zestawienie? Pozwólmy sobie pomarzyć, a może ktoś z was posiada już w swojej kolekcji jakąś figurkę która dumnie ozdabia miejsce zamieszkania? Chętnie poznam wasze opinie!

6 responses to “Kilka figurek , które chętnie widziałbym na „Półce Chwały” + POPRAWKA

  1. Hulk trafił do krainy trolli, czy coś w ten deseń w jednym z odcinków ‚Earth’s Mightiest Heroes’, gdy cała drużyna została porozsyłana po różnych światach. Mnie się najpierw skojarzył z ‚Planet Hulk’, gdzie był gladiatorem i walczył na arenie uzbrojony mniej więcej w ten sposób.

    Harley świetna.

  2. U mnie to by było tak
    -Old Snake
    -Zax z FF VII
    -Lulu z FF X
    -Jakieś mech z Front Mission
    -Alien

    A aktualnie mam tylko Predatora😛

Skomentuj

