SKARBY Z RYNKU # Długo zapowiadana fala pixeli…

Tym razem spora dawka nowego stuffu do ogrania i nie tylko! W tamtą niedziele odbyłem swoistą podróż z bratem na giełdę tuż obok w sąsiedniej mieścinie:P Okazało się że to miejsce jest stworzone do kupna staroci itp. Prawdą jest że jedni za grę na psx potrafią wołać po 100 zł, a inni zaś z uśmiechem i politowaniem oddają ten sam tytuł za 3 zł.  Byle zarobić, byle się coś działo. Tak więc, standardowo z niewielką ilością gotówki ( nie sztuką jest zostawić masę kasy. Równie dobrze mógłbym ją zostawić na allegro, a nie o to w tym chodzi.) Wyruszyłem na łowy. W jednym tylko miejscu znalazłem  taką ilość gier na sega master system. Cieszyłem się jak dziecko:P Zwłaszcza jak zobaczyłem o jakich tytułach mowa. Tak więc teraz ogrywam wszystko po kolei ( gryzę pada przy ninja gaiden.) Co z resztą? GBA kupił sobie brat za całe 5 zł. Jednak  po pewnym czasie wylądował u mnie:) Luigi jest wynikiem dzisiejszego polowania. Kończmy jednak to rozpisywanie.:) Miłego wglądu.

AAA… Za lepszą jakość zdjęć podziękujcie crazymilkshake. Zostałem solidnie przez nią opieprzony że robię zdjęcia kalkulatorem. To się zmieni:) od dziś.

Do następnego.

 

4 responses to “SKARBY Z RYNKU # Długo zapowiadana fala pixeli…

Skomentuj

