Coś do poczytania! DAWNO TEMU W GRACH.pdf

Dawno-temu-w-grach-285x400Nikomu nie trzeba tłumaczyć czym są gry komputerowe. Mało kto jednak wie jak to wszystko się zaczęło. O tym właśnie jest książka którą chce wam serdecznie polecić. Wiem, że mówiłem że ebooki są fe. To nie hipokryzja lecz przymus. Książkę tą trudno jest już dostać, a to poważnie kawałek dobrego tekstu który czyta się jednym tchem będąc miłośnikiem gier. Pdf ten jest w pełni legalny. Gdyż  Pan Kluska zapewne stwierdził że popyt na tą książkę jest większy niż podaż. W związku z tym otrzymujemy ten oto plik:)  Wielu z was zapewne słyszała o literaturze growej lub około growej. Błędnie wielu myśli , że poza „wybuchającymi beczkami” K. Gonciarza nikt już nie zajął się tym tematem.  W każdym razie!

Miłej lektury i do następnego wpisu!

DOWNLOAD 

8 responses to “Coś do poczytania! DAWNO TEMU W GRACH.pdf

  1. Wiedziałem o tej książce już dawno (chyba w którymś z numerów CDA była wzmianka) i byłem nią zainteresowany, lecz jakoś ostatecznie a to nie miałem czasu jej przeczytać, a to później właśnie nigdzie nie mogłem jej znaleźć… Dzięki za cynk o pdfie, dodam to gdzieś do zakładek, ale póki Kindle nie kupię to nawet tego nie ruszam – czytanie dłuższych tekstów na monitorze to dla mnie męczarnia.

  2. no to zasysam i na tabletkę wysyłam😉. Akurat chodzi mi po głowie (pewnie już o tym gadałem) dłuższy artykuł o grach, więc temat jak znalazł. Abym jeszcze czas znalazł, to już w ogóle będzie git. W każdym razie wielkie dzięki za wskazanie pdfa.

  3. Reblogged this on onibe and commented:
    Na zaprzyjaźnionym blogu pojawił się link to książki o… grach komputerowych😉. Nam również już od dłuższego czasu chodził po głowie pomysł na podobny artykuł… Kiedyś zapewne on powstanie, ale w międzyczasie… zapraszamy do lektury już gotowych zasobów😉.

Skomentuj

