TAPETY# „CZY JUŻ WSZYSTKIE MASZ?!”

W szkole podstawowej zaczął się potworny boom na pokemony. Były dosłownie wszędzie, a ja wraz z tym szałem posiadłem swojego plastikowego pokeball’a na gumce i kilka pokemonów i z zaciętością oglądałem kolejne odcinki na kanale ze słoneczkiem w logo. Następnie zbierałem tazosy wszelkiej maści, a rodzina miała dość błaganej złotówki na chipsy które kupowało się nie dla jedzenia ich, a tylko dla kolejnego „kapsla”. Po latach z pasji do pokemonów nie zostało wiele. Sama gra będąca główną serią o owych stworkach nie przekonuje mnie na tyle by spędzić z nią długie godziny i jedyne co jestem w stanie uwielbić to wszelkie spin-offy serii będącymi grami o ściganiu się pokemonów lub takie tytuły jak pokemon stadium. W związku z tym że jakiś czas temu wkroczyliśmy w komentarzach na temat pokemonów postanowiłem wkleić tych kilka tapet. Jest jeszcze ku temu kolejny powód. Jednak ten wyjawię przy okazji nadchodzących „SKARBÓW Z RYNKU”:)

Do przeczytania!


JAKIE WY MACIE WSPOMNIENIA Z SERIĄ POKEMON?

One response to “TAPETY# „CZY JUŻ WSZYSTKIE MASZ?!”

Skomentuj

