KRÓTKO I NA TEMAT# Dlaczego uważam że ekranizacja „Legend of Zelda” to dobry pomysł…

Zacznijmy nowy tydzień z nowymi perspektywami i pomysłami. Dziś przeglądając portale growe natrafiłem na ten oto fanowski film na podstawie gry o dzielnym linku i tytułowej Zeldzie. Obejrzałem i chce więcej… Chciałbym całą historie zekranizowaną choćby przez disneya. Z osobą na czele która tak jak fani wyczuła by ten klimat. Co sądzicie? Miłego odbioru!

via polygamia

12 responses to “KRÓTKO I NA TEMAT# Dlaczego uważam że ekranizacja „Legend of Zelda” to dobry pomysł…

  1. Świetnie zrealizowany filmik, w zasadzie nie widać, że to robota miłośników Linka.
    Ale nie jestem przekonany do Disneya, pewnie postawiliby na ckliwe romansidło. Chociaż „Prince of Persia” wyszedł im całkiem znośny.
    W każdym razie filmów fantasy nigdy za wiele, na pewno stawiłbym się w kinie, żeby to zobaczyć.

  2. mimo iż lubię Zeldę a DSa itpe. to świat elfów, magii bla, bla, bla…. nie jest dla mnie i film w takim style też nie.
    nie wiem od kiedy ty takie cos lubisz ;p
    jestem na nie.

      • POKEMONY BYŁY DOBRE! Tak na serio to ciężko faktycznie taką znaleźć. Spowodowane jest to tym że bierze się do tego ludzi którzy nie mieli nic wspólnego z daną grą. Przedstawia się im historie i oni tworzą swoją wersje w takiej se oprawie. Ot co.

      • Chodziło mi o amerykanski film live action Dragon Balla… Mój szwagier czyta namiętnie mangę poksów, która o dziwo trzyma się fabuły gier i jest ponoć dosyć krwawa…

      • Poki krwawe? Muszę to obadać! Czy taka manga o pokach jest dystrybuowana w języku PL? Pytam z ciekawości bo zastanawia mnie czy dystrybutorzy widzą jeszcze w tej marce potencjał po tylu latach od BOOM na poki w naszym kraju.

      • Wydaje mi się, że nie wychodziła w Polsce… Potencjał raczej widzą w dzieciach, a dzieci nie lubią kiedy pokemony się zabijają naprawdę xD…

Skomentuj

