SKARBY Z RYNKU # NOWE MIEJSCE I ZAKAMUFLOWANY BATMAN

Witajcie!

Kolejny weekend nie obył się bez obejścia starych i nowych miejsc w poszukiwaniu gier i rzeczy które trafiają w to co lubię. Odwiedziłem nowe miejsce w którym tak naprawdę nikt nie spodziewał się że znajdę jakiekolwiek gry. Takie miejsca zazwyczaj jednak są pełne gier. Tak było i tym razem. Znalazłem tam 2 tytuły na psx ( niestety ich nie wziąłem z racji ceny 10 zł za jedną. Raczej nikt mi ich nie sprzątnie z przed nosa tak więc wrócę po nie gdy posucha zaatakuje któryś weekend.) Nie wyszedłem jednak stamtąd z pustymi rękami. Brat bowiem znalazł dwie gry na sega master system.Stan jak nówki z boxem i instrukcjami. Oto i one!

(cena za obie 10 zł)

Jednak W starym miejscu było również całkiem sporo! Np. Te gry na PSX (cena za obie 8 zł)

Nie wyszedłem tylko z grami! Bowiem przeglądając pudła z zabawkami natrafiłem na 2 gierki „typu ruskie jajka” i Niezwykle fajną figurkę Bruce’a Wayne’a. Jest to strój przedstawiającego go w momencie gdy był trenowany w lidze cieni.

Cena? 2 zł za wszystko:D

TO AŻ TYLE W TYM TYGODNIU:) MIŁEGO OGLĄDANIA I KOŃCA WEEKENDU!

 

2 responses to “SKARBY Z RYNKU # NOWE MIEJSCE I ZAKAMUFLOWANY BATMAN

Skomentuj

