Konsole których wciąż nie mam, a mieć chciałbym cz.2 i ostatnia.

Kontynuujmy więc wyliczankę o konsolach które mieć bym chciał, a nie mam. Niektóre z tych zachcianek to ciekawość nowości jakie oferują dane sprzęty. Inne to zaufanie do firmy lub sprzętu z którym miałem styczność. Wymienie tu tylko te które są planem pobocznym.Jak wiecie kolekcja wciąż się powiększa. Czasem z racji nieplanowanych zdarzeń. Tym bardziej wierze że kiedyś stanie na drodze coś z tej listy, lub nie będę się zastanawiał jak głupi czy kupić czy poczekać:)

Dziękuje za poświęcony czas!

7 responses to “Konsole których wciąż nie mam, a mieć chciałbym cz.2 i ostatnia.

    • wolałbym najpierw konsole:P Swoją drogą rzadko kiedy zależy mi na nówce:P w zbiorach zazwyczaj kieruje się stanem rzeczy używanych bo raz że cena wtedy jest przystępna, a dwa: w wielu przypadkach nie ma sensu rozglądać się za nówką bo np. nie ma się co zepsuć lub wyrobić.:D

Skomentuj

