Konsole których wciąż nie mam, a mieć chciałbym cz.1

Largest-Collection-Of-Video-GameNie można mieć wszystkiego. Tak zazwyczaj mawiają ci którzy nawet nie próbują. Nigdy nie ukrywałem że mam świra na punkcie różnych rodzajów konsol. Niektórych nie posiadam choćby przez to że są trudno dostępne w naszym pięknym kraju,zaś kiedy są to są w kosmicznych cenach. Inne zaś po prostu jeszcze do mnie nie dotarły:D

Pozwólcie więc że dziś nieco pomarudze i krótko opowiem o swoich planach i marzeniach związanych z tym zacnym hobby🙂 JUTRO CZĘŚĆ DRUGA!

Co wy chcielibyście mieć , a mimo to uważacie że coś jest za drogie lub są ważniejsze wydatki?

14 responses to “Konsole których wciąż nie mam, a mieć chciałbym cz.1

  1. Też kiedyś kolekcjonowałem konsole i gry, jednak jeszcze bardziej od kolekcjonowania lubiłem je modować. Nie miałem jednak czasu ani chęci na tworzenie modów samodzielnie, ale na sieci można kupić bardzo ciekawe gotowce, np.
    http://www.calibur11.eu/xbox-360-vault-mlg-apocalypse-face.htm
    nawiązując zatem do Xbox crystal, wystarczy kupić obudowę za 20zł, odkręcić parę śrubek i zmienić;) a jak ci się znudzi przeźroczystość to znowu odkręcić parę śrubek i wrócić do standardowej (albo kupić jakąś zmodowaną) otwieranie pierwszego xboxa jest banalne, w X360 jest trudniej, tam to specjalnie udziwnili żeby utrudnić hackowanie konsoli, ale pierwszy klocek to zwyczajny PIII/GF3 w nieco innej budzie, otwórz to zobaczysz;)

    • Otwierać otwierałem:) Wiem doskonale jakie możliwości ma x bo to jedyna konsola przy ktorej grzebałem hardwarowo. Co do modowania itp. to wiadomo konsole można przemalować, kupić fajne części. JEdnak to nie to samo:P Zapewne wiesz o czym mówie skoro tak jak ja je zbierałeś. Chodzi mi o tą odmienność i to co dana oferuje. Szkoda mi więc zmieniać w tych „dziełach” cokolwiek. Jak chce inny kolor to wole się za nim rozejrzeć:) i dopaść konsole w takiej postaci jaka wyszła z fabryki. Kiedyś na forum przeczytałem że ktoś jest „Purystą konsolowym”. Kładę na te sformułowanie obie łapy i przyjmuje każdy sprzęt takim jakim jest:D Swoją drogą kilka, kilkanaście postów temu zamieszczałem kilka zdjęć konsol modowanych. Mimo to dzięki za link:) Chętnie pooglądam!

  2. jak je kiedyś spisywałam było ich mniej a tu dopiero pierwsza część, What the Fuck?!
    ciągle się powiększa mimo iż je kupujesz, za dużo masz podwójnych a nawet potrójnych!!!!!

  3. Sam na stan dzisiejszy posiadam
    -PS2
    -PSP
    -Dreamcast
    Skromnie,ale wiadomo i jak to już bylo pisane … kasa i dostepność
    Ale mam zamiar stopniowo powiększać swą kolekcję,teraz przymierzam się do N64.

  4. No ba😛 chyba mój blog mówi sam za siebie😀
    I napewno muszę się zaopatrzeć w Atari 2600 którą matka mi kiedyś wyrzuciła:/

    • Matki trzeba kochać nawet jak wyrzucają konsole:P Gdy ja byłem mały to mój ojciec z wkurzenia na moją frustracje jak coś mi nie szło w grach rozwalał rynkowe konsole nogą:P Po jakimś czasie w domu pojawiała się następna. Tak to już jest:P Wracając jednak do tematu to nie że byłbym jakimś wieszczem w dziedzinie kolekcjonowania jednak polecam ci zaczynać od konsol najtańszych na allegro. Prawda jest taka że np. takiego gamecube’a jesteś w stanie kupić za mniejszą kwotę niż n64.To co śmieszne to to że 8 czy 16 bitowce kupuje się niekiedy w droższych cenach niż 6 generacje konsol. Jednak i to i to jest warte każdych (rozsądnych ) pieniędzy:D

  5. No i tu jest tak że …
    No własnie,jestem graczem starej daty,więc konsole powyżej PS2 nie wchodzą w rachubę😛.Może kiedyś … ale mój cel to 8-16bit’owe konsole🙂

Skomentuj

