RETRO DOWNLOAD# Minetest- czyli „Minecraft” Open Source

mini

Nie, dziś nie jest 1 kwietnia. Taki projekt faktycznie istnieje. W dodatku jest darmową alternatywą minecrafta. Ktoś może spytać  „Po co skoro jest minecraft?”. Jest na tym świecie wciąż wiele komputerów ( choćby mój) któe minecrafta wbrew pozorom nie pociągną. To właśnie dla takich  maszyn stworzono ten niesamowity projekt. Jeżeli więc ominęło cie minecraftowe szaleństwo z tego lub innego powodu. To warto zainteresować się projektem. Mamy możliwość tworzenia, dogrywania modów i grania po sieci. TO WSZYSTKO ZA DARMO! Minetest faktycznie posiada pewne nieznaczne błędy i jest nieco za swoim komercyjnym odpowiednikiem. Jednak jak się nie ma co się lubi… Mimo to jest to świetna alternatywa którą polecam.

Strona Projektu

DOWNLOAD (linux,windows,osx)

12 responses to “RETRO DOWNLOAD# Minetest- czyli „Minecraft” Open Source

      • Klocki lego mają zdecydowanie przystępniejszą grafikę i mechanikę. To wygląda tak źle, że umiem tego wyrazić.

        Przykro mi, ale dla mnie to gra dla chichrzących się i rzucających kurwami gówniarzy z yt. Jestem totalnie nie ciekawa, ale co kto lubi.

  1. Jestem ciekaw co na to Twórcy Minecraft’a? Nie lubię jak ktoś w minimalnym stopniu zmienia oryginał i wydaje jako swoje dzieło za darmo. Swoją drogą czym to się różni od oryginału?

    • Obawiam się że nie jestem specjalistą jeśli chodzi o minecrafta właśnie ze względu na to że oryginalny Minecraft mi nie pójdzie. Jest za ciężki. Jednak to co mogę ci powiedzieć na pewno to to że ta wersja daje dużo radochy. Myślę że równie dużo jak pierwowzór.

      • Jakoś Minecraft mnie nigdy nie zachęcił, więc i pewnie po to nie sięgnę. Jednak ufam, że sprawie wiele frajdy.

Skomentuj

