TAPETY# BOGOWIE SĄ WŚRÓD NAS….

396092
Co tu dużo mówić. Bardzo chciałbym ograć tą grę! W związku z tym że jestem tym tytułem zauroczony postanowiłem wstawić dziś tapety właśnie z tej gry. Jakby nie patrzeć, przyjemne dla oka!:)

7 responses to “TAPETY# BOGOWIE SĄ WŚRÓD NAS….

    • wiem, że RockAlone robi na youtube let’s play z całej gry po kolei. Jeżeli nie razi Cię jego osoba (albo jak gra, bo wiem, że niektórzy mają co do niego uwagi), to możesz na jego kanale oglądać po kolei chyba całość (sama widziałam ze 2 odcinki).

      • Nie przepadam za let’s playami, nie rozumiem ich idei i tego jarania się, tym, że ktoś sobie gra w grę i mogę na to popatrzeć. Chodziło mi o fabułę, bo mnie prawdziwie zaintrygowała.
        Aczkolwiek dziękuję ślicznie za reakcję.🙂

      • wiesz, dobrze Cię rozumiem, sama nie przepadam za let’s play’ami. Albo się załamuję nad komentarzami człowieka, który gra, albo mi się nie podoba styl gry… ale warto czasem obejrzeć np. jeden odcinek, żeby zobaczyć z jakim tytułem mamy do czynienia. Pomyślałam po prostu, że możesz obejrzeć serię Rocka o tej grze, ponieważ on je z reguł robi od początku do końca gry, więc poznałbyś całą fabułę🙂

      • Wszystko fajne i ja np. Rocka lubie obejrzeć czasem. Jednak jak sam powiedział on się na bijatykach nie zna. Więc pierwsze odcinki były dość statyczne. Niestety zdarzało mu się często pomylić nazwy herosów. Mi to nie przeszkadza. Jednak jeśli ktoś jest jakimś pedantem w tym względzie to Rocka ma ochotę zjeść.( wystarczy komentarze poczytać.) Co do let’s play’ów. Ja niekiedy lubię obejrzeć. Jednak jeżeli przedstawiający wydziera „ryj” do mikrofonu i nadmiernie przeklina (jakaś metoda wybicia się?) to nie jestem w stanie tego znieść i wole poogladać gre bez komentarza:)

Skomentuj

