SKARBY Z RYNKU# czyli zakupy z ostatnich 2 tygodni (nie tylko z rynku)

Dziś nieco więcej niż zwykle i mocno okołogrowo. Samych gier w tym zbiorze nie uświadczycie. Jednak nie jest to powód by przestać wierzyć w moją kolekcje bowiem oto i oni! 

Licencjonowana torba z Soniciem! cena 13 zł (lumpex)

Zdjęcie0408Muszę przyznać że strasznie mi się spodobała i zobaczyłem ją w momencie gdy stwierdziłem że w danym dniu już nic nie znajdę co będzie jakkolwiek należało do gadżetów growych.  Na szczęście się myliłem i czym prędzej odłożyłem ją na półkę w oczekiwaniu na dzień w którym jej cena za kg zmaleje.:)

Figurki: Jedna z serialu doctor who (bliżej nieokreślona) i mini big head Batman Cena: 1,50 zł obie.

Zdjęcie0407

Jeżeli chodzi o dzisiejszą zdobycz to jest nią ten oto przesympatyczny BACIU. Ta większa zaś to prezent od brata który wziął ją dla mnie z racji tego ,że była fajna (nie mylił się, jest fajna)

TADA! Rewelacja rewelacji czyli najlepsze na koniec Donkey Kong Xl i Bongosy do Gamecube.

Cena: DK 6 zł, Bongosy 15 zł.

Zdjęcie0406

DK to już mój drugi małpiszon ( kiedyś podzielę się i tą kolekcją ). Zdobyty został w tym samym miejscu co torba.Bongosy zaś to nowa zdobycz z której jestem dumny. Tym bardziej że sprzęt jest w 100 procentach sprawny.

To tyle na dziś.Wszystko zbierane było sporadycznie to też chciałem by nieco się uzbierało bym mógł podzielić się z wami jakąś dłuższą listą. Myślę że z każdą chwilą te miejsca mnie zaskakują i podnoszą adrenalinę z nadzieją na to że znajdę coś nowego co warte będzie uwagi.

 

One response to “SKARBY Z RYNKU# czyli zakupy z ostatnich 2 tygodni (nie tylko z rynku)

Skomentuj

