SKARBY Z RYNKU# Kolejne, dobre łowy!

Dziś mało, ale treściwie. Co udało mi się dziś zdobyć? Nunchucka do wii który pozwoli mi teraz „boksować” się z crazymilkshake i ograć kilka tytułów w multiplayerze. Mogłem kupić wcześniej. Jednak wciąż było mi szkoda kasy. Nowy nunchuck od N kosztuje 70 zł. To zdecydowanie za dużo na dzień dzisiejszy. Do tego udało mi się wyrwać ze zbioru zabawek jedną z figurek z BATMAN: BEYOND. Znajdę dla niej godne miejsce. Zdjęcia poniżej. Za wyciągniecie na rynek dziękuje ojcu ( niech ma ten zaszczyt chłop).

Cena za wszystko? 2,50 utargowane z 3 zł🙂

Zdjęcie0397 Zdjęcie0396

6 responses to “SKARBY Z RYNKU# Kolejne, dobre łowy!

Skomentuj

