SKARBY Z RYNKU# Czyli nowa porcja gier PC

W związku z tym że nadchodzą święta rynek w sobotę czynny raczej nie będzie. Skorzystałem więc z okazji i wybrałem się na niego dziś.  Niestety zdjęciami nie mogę się podzielić, ale mam nadzieje że informacja wystarczy byście mogli cieszyć się razem ze mną.

1.Sim city 3000 (1 cd) cena na allegro 25 zł

Skusiłem się z racji tego że nastał czas ekscytacji bądź agresji w stosunku do nowej odsłony. Znalazłem więc starszy odpowiednik i chętnie pobuduje sobie miasto moich marzeń.

2.Dungeon Kepper 2 (1cd) na allegro nie znalazłem

W związku z tym że jest coś we mnie diabolicznego to chętnie pokieruje swoim piekłem.

3.Blade Runner (4cd) na allegro 55 zł

Wciąż mylę ten tytuł z Fade to Black i za cholerę nie wiem dlaczego bo to różne gry.Wziąłem bo kocham piękne wydania. To jest na prawdę fajne. Box składający się z 4 płyt rozkładany na krzyż.

4.Warcraft 3 (1 cd) na allegro 27 zł

Zawsze podobała mi się otoczka wokół tej gry. Mam nadzieję że w końcu uda mi się i nauczę się grać w ten gatunek.

Cena na rynku za wszystko? 14 zł! :) 

Jest jedna wada. Większość gier jest z niemiec. W ich rodzimym języku. Jednak  z grami na PC nie ma z tym problemu. Zawsze mogę dociągnąć spolszczenie lub wersję angielską.

Jakie wy poczyniliście w tym tygodniu zakupy z których jesteście dumni?

 

6 responses to “SKARBY Z RYNKU# Czyli nowa porcja gier PC

  1. w dungeon keepera to bym pograł… łezka się w oku kręci😉. Sim City mam z numerem 4, całkiem niezłe jest. Warcraft 3 mnie nie przekonał. Owszem: ładny i w ogóle, ale… no właśnie: ładny i w ogóle. Co to ma kurna być za opowieść o orkach, która jest przede wszystkim „ładna”?

Skomentuj

