Moja Kolekcja #1 pady

Z racji świątecznych porządków postanowiłem pokazać wam początkowy fragment mojej kolekcji. Dziś nie konsole, gry, magazyny…a właśnie pady bez których to wszystko nie było by użyteczne.Miłego odgadywania co od czego:D

Obrazek

Obrazek

6 responses to “Moja Kolekcja #1 pady

  1. Dzięki! Zbieram te „rupiecie” już trochę czasu i nawet pada na pchlich targach nie potrafię sobie odpuścić.Zabrakło jeszcze maty do tańczenia na playstation, Nie zmieściła by się w zdjęciach:P

  2. A tu te pady są, trochę się tego naszukałem😉
    NES, SNES, GC, PSX, XBOX, DC, lewy górny róg chyba PS2? (Czy czarny DS od PSX?) padów od Segi z wyjątkiem DC nie rozpoznam, bo nigdy żadnej nie miałem, pada od N64 chyba nie widzę (taki z Ciebie fan Nintendo?;P)
    To ile masz tych stacjonarek? 10? czy więcej? wrzuć jakieś foty kiedyś, lubię oglądać kolekcje starych konsol.

    • ogólnie wszystkich konsol naliczyłem 35 włącznie z powtórkami ( tego nie unikniesz podczas zbierania) n64 faktycznie nie mam, ale do czego ittaj trzeba dążyć:D Wrzucę. Podejrzewam że powstać może osobna strona na kolekcje w jakimś czasie gdzie odnośnik znajdziesz na stronie.Jeśli jednak to nie wypali to wkleję na bloga🙂 Nie ma problemu!

    • nic amigi niestety nie posiadam:P jedyne co mam z komputerków itp. to commodore 64 2 szt (jedna beczka druga nie:P) z tym że obie do naprawy. bo umarły śmiercią naturalną. Na wszystko przyjdzie pora:) Cała frajda polega na zdobywaniu tego wszystkiego:P Niee!:D Choć jestem straszny i jak coś widzę to szaleje:) To to cena mocno zaporowa.😀 Wypłata szarego Kowalskiego (nie uwłaczając nikomu o tym nazwisku).

Skomentuj

