Ja się wcale nie chwale…

14022008

Może trochę. Mimo to chciałem wam pokazać jakie oto nowości doszły do półki chwały tylko w tym tygodniu!😀 Jest tego tyci i o ile fife o9 zapewne będę trzymał z dystansem(nie jestem fanem tego sportu) to 4 inne tytuły na moim psp będą sukcesywnie kończone i recenzowane tutaj. Jak je zdobyłem? Bardzo małym kosztem oczywiście dzięki bratu. Tym samym posiadam już swoją kolekcje 13 gier na psp. Póki co zasiadłem do star wars battlefront 2, zaś sw: fu i ojciec chrzestny to czysta ciekawość tak by zobaczyć różnice między stacjonarnymi odpowiednikami.

Jak mawia crazymilkshake „za dobrze masz”:)  Co u was znalazło się na półce ostatnio? Ciekawa płyta, film, gra?

Skomentuj

