Dziwne kampanie firm konsolowych #1 Sony ps2

Ostatnio przeglądając stare czasopisma growe trafiałem na coraz to dziwniejsze kampanie reklamowe. Dziś chciałbym zająć się kampanią Sony która miała zareklamować PS2. Szczerzę powiedziawszy gdyby nie logo PS2 w rogach reklam to zastanawiał bym się długo co reklamują te grafiki. Fakt jest taki że to kawał dobrej grafiki. Pytanie tylko czy ma to jakiś sens? Co sądzicie?

This slideshow requires JavaScript.

5 responses to “Dziwne kampanie firm konsolowych #1 Sony ps2

  1. Pierwsza myśl po wyświetleniu mi się tego wpisu:
    „WTF co ja folołuję?”

    W kwestii dobrej grafiki – nie zgodzę się – obrazek z panienką zdejmującą z siebie skórę jest strasznie słaby.

    Poza tym – no cóż – tanie szokowanie, dość stary trend reklamowy.

    • Mam nadzieję że pytanie co tu robisz zadane było przez zdjęcia a nie przez treść. Co do reklam to Sony zrozumiało dopiero na początku premiery ps3 że tego typu kampanie się nie sprzedają i zaczęli lepiej reklamować swój sprzęt.

      • Tek, rzecz jasna miałem na myśli zdjęcia. Oczywiście trzeba trochę więcej, żeby mnie porządnie zaszokować, niemniej dałem się zaskoczyć🙂

Skomentuj

