Gry planszowe? Ciekawostka :D

No hej!

Dziś zamiast ciuchów, biżuterii, torcików itd., pokaże wam kilka gier planszowych z postaciami konsolowymi i nie tylko. Jak byłam mała to ciągle grałam w Chińczyka znanego chyba każdemu, uwielbiałam to! Szkoda, że za moich czasów takich gier jak te, nie było. To coś co nas uwalnia od komputerów, konsol, telewizorów, daje odpoczynek dla oczu i umysłu. Świetnie się można przy tym bawić z rodziną przy okazji nieźle się pośmiać, tylko kto w tych czasach gra w takowe gry? Niestety mały procent, jak nie zero, a szkoda, bo to pozwala nam w jakiś sposób zbliżyć się z rodziną i spędzić z nią choć trochę czasu którego ciągle brak.

Dobra koniec smutasów, czas na dawkę gier planszowych!

Paaa.

5 responses to “Gry planszowe? Ciekawostka :D

  1. Ja jestem bardziej fanem klasyków :3, monopol, scrabble, battleship, rummikub i wszelkiej maści gier opartych na starej, dobrej talii kart – co o dziwo przez wielu jest uznawane za… Trochę niesmaczne i głupie.

    • ee tam one też mają swój urok ;P w Eurobiznes uwielbiam grać chociaż go nigdy nie miałam , zawsze gdzieś u kogoś robiliśmy partyjki i to było fajne : P scrabble też są fajne.

Skomentuj

