Polska impreza retro! 15-16.06.2013

Cześć! Nie było mnie tu trochę z przyczyn ode mnie niezależnych bardziej lub mniej. Najpierw wylałem na swojego retro laptopa cały kubek kawy ( uwaga chodzi!) zaś następnego dnia na mojej ulicy nie było prądu…

Jednak mniejsza jeśli o prywatę chodzi. Jestem  i wracam do publikowania tego co ciekawe.  Dziś mam dla was niezłą informacje . Jeżeli mieszkacie blisko Warszawy lub też w samej Warszawie to w dniach 15-16.06.2013 odbędzie się tam „Pixel Heaven”. Jest to  impreza retro inna niż wszystkie.  Zazwyczaj mamy do czynienia na imprezach growych z kilkoma starymi konsolami „dla smaku”.  Tutaj retro konsol i gier jest od stóp do głów.  W dodatku odbędą się  spotkania z twórcami Bajtka i Top secret, a także konkursy i panele dyskusyjne . Jednak to co moim zdaniem wyróżnia jeszcze mocniej tą imprezę to koncerty chiptunes które są rzadkością u nas w kraju ( o Blip Festivalu pewnie  w PL mało kto słyszał a to błąd jeśli podoba wam się taka muzyka).

Wszelkie informacje o tym co można będzie tam znaleźć i jakie atrakcje będą czekać znajdziecie pod oficjalną stroną o TU.

Ja polecam z całego serca bo widzę że impreza z mocnym rozmachem. Jeżeli całe „spotkanie” będzie dopięte na ostatni guzik jak strona internetowa tego projektu to żałuje że mnie tam nie będzie…

A jak z wami? Czy po tej informacji ktoś zastanawia się nad pojawieniem się tam? Interesują was takie „spotkania z retro” czy też raczej mogą być, ale wolicie pograć w domu?

źródło

2 responses to “Polska impreza retro! 15-16.06.2013

    • od 8.00 do 18.00 bez internetu i wszelkich dóbr. Na szczęście są urządzenia które wymagają baterii.:P Jednakże teraz życie bez prądu jest bólem.

Skomentuj

